شرکت لاینزگیت دنباله فیلم «قاتل حرفهای» را میسازد و اینبار داستان فیلم بر نقش یک قاتل حرفهای اسرارآمیز با بازی بنیسیو دل تورو متمرکز است.به گزارش سینماسینما، مراحل تولید دنباله درام جنایی «قاتل حرفهای» (Sicario) زیر نظر تایلر شریدان نویسنده این تریلر تحسینشده انجام میشود. دنی ویلنو کارگردان فیلم اول نیز در پروژه حضور دارد، اما هنوز مشخص نیست او بار دیگر روی صندلی مینشیند یا نه.
به گزارش ورایتی، شرکت «بلک لیبل مدیا» که یکی از سرمایهگذاران فیلم اول بود، روی دنباله فیلم نیز سرمایهگذاری میکند.
«قاتل حرفهای» آخر هفته پیش به طور محدود در آمریکای شمالی اکران شد و تنها در شش سینما ۳۹۰ هزار دلار فروش داشت. متوسط فروش فیلم در هر سینما ۶۵ هزار دلار بود که بیشتر از هر فیلم دیگری از ابتدای سال ۲۰۱۵ تاکنون است. موفقیت تجاری فیلم در اولین آخر هفته اکران مدیران لاینزگیت را شگفتزده کرده است.
داستان «قاتل حرفهای» درباره یک مأمور افبیآی با دیدگاههای آرمانگرایانه (بلانت) است که مأمور میشود رهبر مکزیکی یک کارتل مواد مخدر را به دام بیندازد. در این مأموریت یک قاتل حرفهای اسرارآمیز با بازی بنیسیو دل تورو و یک مأمور دولتی با بازی جاش برولین او را همراهی میکنند.
قرار است فیلم جدید بر کاراکتر دل تورو متمرکز باشد.
لاینزگیت در عین حال قصد دارد کمپین اسکاری برای «قاتل حرفهای» راهاندازی کند. فیلم، آخر این هفته در ۶۵ سینما و دوم اکتبر به طور گسترده در آمریکای شمالی روی پرده میرود.
“قاتل حرفهای” اولین بار در دنیا به عنوان یکی از ۱۹ فیلم بخش مسابقه شصت و هشتمین جشنواره فیلم کن، اکران شد.
دنی ویلنو آخرین بار سال ۲۰۱۳ تریلر جنایی «زندانیها» با بازی هیو جکمن و جیک جیلنهال را روی پرده سینماها داشت. او کارگردان فیلم نامزد اسکار «آتشافروزان» است. «پلیتکنیک» و «Maelstrom» از دیگر فیلمهای ویلنو است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





