فیلم تازه اکران شده «چیزهای کوچک» با بازی رامی مالک و دنزل واشینگتن پرفروشترین فیلم در گیشه سینماهای آمریکا شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، قبل از پاندمی کرونا، اپراتورهای سینما و هواداران سرسخت آن میگفتند اگر مخاطبان بتوانند فیلمی را از خانه تماشا کنند دیگر برای دیدن آن به سینما نمیروند اما حالا «چیزهای کوچک» تبدیل به فیلمی شده که نشان میدهد چنین چیزی کاملاً هم حقیقت ندارد.
این فیلم تریلر جنایی با نقشآفرینی دنزل واشینگتن و رامی مالک در صدر باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفت و با نمایش در ۲۱۷۱ پرده سینما ۴.۸ میلیون دلار کسب کرد.
این در حالی بود که این فیلم در همان زمان از طریق سرویس استریمینگ اچبیاو مکس در دسترس مشترکان قرار گرفت و هزینه استفاده ماهانه از این سرویس کمتر از یک بلیت سینما در بخشهایی از ایالات متحده است.
«چیزهای کوچک» یکی از ۱۷ فیلم شرکت برادران وارنر است که در عین حال در سینماها و از اچبیاو مکس در دسترس مخاطبان قرار میگیرد.
در دورانی عادی، میزان فروش فعلی این فیلم یک فاجعه تلقی میشد اما در دوران پاندمی کرونا این میزان فروش یکی از موفقترینها بود. همچنین وارنر میدیا که شرکت مادر برادران وارنر است نگفت چند نفر فیلم را استریم کردند، اما فیلم به سرعت به فیلم شماره یک اچبیاو مکس هم بدل شد.
جان لی هنکاک «چیزهای کوچک» را کارگردانی کرده که درباره ۲ پلیس است که سعی دارند یک قاتل زنجیرهای را گیر بیندازند.
این فیلم در گیشههای خارجی هم ۲.۸ میلیون دلار از فروش در ۱۸ کشور کسب کرد و این در حالی است که کاربران بینالمللی اچبیاو مکس هنوز به آن دسترسی ندارند. این فیلم قویترین فروش خود را با ۱.۱ میلیون دلار در روسیه داشت و بعد از آن ۸۷۱ هزار دلار در عربستان فروخت.
فیلم «کرودها: عصری نو» محصول یونیورسال و دریموورکس انیمیشن توانست با ۱.۸۴ میلیون دلار فروش در دهمین هفته خود در رتبه دوم باکس آفیس آمریکای شمالی قرار بگیرد. این فیلم تا به حال ۴۳.۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخته است.
در باکس آفیس جهانی هم «کرودها» ۱.۳ میلیون دلار دیگر فروخت که باعث شد فروش کل جهانیاش به ۱۴۴.۳۸ میلیون دلار برسد.
«زن شگفتانگیز ۱۹۸۴» هم با ۱.۳ میلیون دلار فروش از نمایش در ۱۸۶۴ پرده سینما در آمریکای شمالی در رتبه سوم قرار گرفت.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





