فیلم تازه اکران شده «چیزهای کوچک» با بازی رامی مالک و دنزل واشینگتن پرفروشترین فیلم در گیشه سینماهای آمریکا شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، قبل از پاندمی کرونا، اپراتورهای سینما و هواداران سرسخت آن میگفتند اگر مخاطبان بتوانند فیلمی را از خانه تماشا کنند دیگر برای دیدن آن به سینما نمیروند اما حالا «چیزهای کوچک» تبدیل به فیلمی شده که نشان میدهد چنین چیزی کاملاً هم حقیقت ندارد.
این فیلم تریلر جنایی با نقشآفرینی دنزل واشینگتن و رامی مالک در صدر باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفت و با نمایش در ۲۱۷۱ پرده سینما ۴.۸ میلیون دلار کسب کرد.
این در حالی بود که این فیلم در همان زمان از طریق سرویس استریمینگ اچبیاو مکس در دسترس مشترکان قرار گرفت و هزینه استفاده ماهانه از این سرویس کمتر از یک بلیت سینما در بخشهایی از ایالات متحده است.
«چیزهای کوچک» یکی از ۱۷ فیلم شرکت برادران وارنر است که در عین حال در سینماها و از اچبیاو مکس در دسترس مخاطبان قرار میگیرد.
در دورانی عادی، میزان فروش فعلی این فیلم یک فاجعه تلقی میشد اما در دوران پاندمی کرونا این میزان فروش یکی از موفقترینها بود. همچنین وارنر میدیا که شرکت مادر برادران وارنر است نگفت چند نفر فیلم را استریم کردند، اما فیلم به سرعت به فیلم شماره یک اچبیاو مکس هم بدل شد.
جان لی هنکاک «چیزهای کوچک» را کارگردانی کرده که درباره ۲ پلیس است که سعی دارند یک قاتل زنجیرهای را گیر بیندازند.
این فیلم در گیشههای خارجی هم ۲.۸ میلیون دلار از فروش در ۱۸ کشور کسب کرد و این در حالی است که کاربران بینالمللی اچبیاو مکس هنوز به آن دسترسی ندارند. این فیلم قویترین فروش خود را با ۱.۱ میلیون دلار در روسیه داشت و بعد از آن ۸۷۱ هزار دلار در عربستان فروخت.
فیلم «کرودها: عصری نو» محصول یونیورسال و دریموورکس انیمیشن توانست با ۱.۸۴ میلیون دلار فروش در دهمین هفته خود در رتبه دوم باکس آفیس آمریکای شمالی قرار بگیرد. این فیلم تا به حال ۴۳.۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخته است.
در باکس آفیس جهانی هم «کرودها» ۱.۳ میلیون دلار دیگر فروخت که باعث شد فروش کل جهانیاش به ۱۴۴.۳۸ میلیون دلار برسد.
«زن شگفتانگیز ۱۹۸۴» هم با ۱.۳ میلیون دلار فروش از نمایش در ۱۸۶۴ پرده سینما در آمریکای شمالی در رتبه سوم قرار گرفت.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- «رابین هود»؛ افسانهی شیرین مرد شریف قانون شکن!
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
آخرین ها
- ماجرایِ ظریفِ وزارت خارجهی سوئیس
- فیلم-کنسرت «هری پاتر»و «ارباب حلقهها» به آخرین اجرای پاییزی رسیدند
- پوستر «باد زرد – ونگوگ» رونمایی شد
- مولف بودن در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» به چین میرود
- گاتهام ۳ جایزه به «یک تصادف ساده» داد/ «نبردی پس از دیگری» بهترین فیلم جوایز مستقل نیویورک شد
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- مصائب افزایش سن ، از جولیا رابرتز تا نیکول کیدمن
- تام استاپارد؛ نویسندهای که جهان را از نو صحنهپردازی کرد
- نگاهی به فیلم «پارتنوپه»؛ زیبایی از دست رفته
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- «سمفونی باران» کلید خورد
- «ناتوردشت» به باکو میرود
- از جدال اندیشه تا لبخند روی ردکارپت
- گفت وگو با کارگردان مستند «مُک» به بهانه حضور آن در جشنواره سینما حقیقت





