تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 15642

به گزارش سینماسینما، فیلم‌نامه‌های ” نهنگ عنبر ۲( سلکشن رویا) ” به تهیه‌کنندگی ، کارگردانی و نویسندگی سامان مقدم در ژانر کمدی اجتماعی ، “زرد” به تهیه کنندگی ابراهیم مجیدی و به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده در ژانر ملودرام اجتماعی و ” دایان” به تهیه کنندگی سید امیر سید زاده و به کارگردانی و نویسندگی بهروز نورانی پور در ژانر اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

” محمد حسین فرج” مدیر کل دفتر توسعه فناوری‌های سینمایی و سمعی و بصری شد.

“محمد حسین فرج” با حکم رئیس سازمان سینمایی به عنوان مدیرکل دفتر توسعه فناوری‌های سینمایی و سمعی و بصری منصوب شد.

“حجت الله ایوبی” در حکم “محمد حسین فرج” آورده است:

” نظر به تجارب و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت “مدیرکل دفتر توسعه فناوری‌های سینمایی و سمعی و بصری” منصوب می‌شوید.

اهتمام ویژه به حمایت و نظارت مراکز پشتیبانی فنی سینمایی و سمعی بصری و توانمندسازی آنها، اجرای سیاست‌های سینمایی در عرصه روزآمدسازی تجهیزات، زیرساخت و فناوریهای سینمایی و ارتباط سازنده با فعالان و صنوف مرتبط از جمله وظایفی است که امیدوارم با دقت و جدیت مورد توجه قرار گیرد.

توفیقات روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.”

“محمد حسین فرج” متولد ۱۳۴۳ تهران و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد اسلامی است. در کارنامه حرفه‌ای فرجی مواردی چون: مدیر واحد زیر نویس لیزری معاونت سینمایی،مسول آموزشگاه‌های دفتر آموزش معاونت هنری،عضو هیئت موسس دانشگاه سپهر اصفهان،دارای درجه یک هنری در زمینه فعالیت های فنی و لابراتوار فیلم و معاون دفتر مطالعات سازمان سینمایی دیده می‌شود.

” علیرضا صدرالدینی” مدیر کل دفتر مطالعات و دانش سینمایی و سمعی و بصری شد

“علیرضا صدرالدینی” با حکم رئیس سازمان سینمایی به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات و دانش سینمایی و سمعی و بصری منصوب شد.

“حجت الله ایوبی” در حکم “علیرضا صدرالدینی” آورده است:

” نظر به تجارب و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت “مدیرکل دفتر مطالعات و دانش سینمایی و سمعی بصری” منصوب می‌شوید.

اهتمام ویژه به حمایت و نظارت بر آموزشگاه‌های سینمایی و توانمندسازی آنها، ایجاد زمینه برای تامین نیازهای پژوهشی عرصه‌های مختلف سینمایی و ارتباط و تعامل سازنده با حوزه های موثر در امر آموزش و پژوهش های سینمایی از جمله وظایفی است که امیدوارم با دقت و جدیت مورد توجه قرار گیرد.

توفیقات روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.”

“علیرضا صدرالدینی” کارشناس ارشد الهیات و معارف اسلامی و کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی است. در کارنامه حرفه‌ای صدرالدینی مواردی چون: مسئول خانه فرهنگ ایران در هندوستان،معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد استان تهران،مشاور معاون اداری مالی وزیر در امور استانها ، مدرس دانشگاه از سال ۱۳۶۲ و عضو شورای نمایش خانگی و … دیده می‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها