تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 79573
مادری که گفته می‌شد به دلیل ابتلا به یک نوع سرطان تهاجمی فرصت زیادی برای زندگی ندارد، با کمک لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت برای همیشه از سرطان نجات یافت.

به گزارش سینماسینما، جما نوتال مادر جوانی است که وقتی فرزندش را باردار بود متوجه شد به سرطان تهاجمی تخمدان مبتلا شده است. او برای حفاظت از جنینش از هر نوع درمانی خودداری کرد و دخترش پنه لوپه به سلامت متولد شد اما پزشکان به این مادر ۲۹ ساله گفتند که او تنها ۶ ماه وقت برای زندگی دارد.

اما این مادر جوان با کمک مادرش کمپینی برای کمک مالی به راه انداختند تا بتوانند از یک کلینیک تخصصی در آلمان در این زمینه بهره بگیرند.

در این میان کیت وینسلت با شنیدن ماجرای این مادر، با همکاری لئوناردو دی کاپریو با راه انداختن برنامه‌ای در سه شب با نام «شام با جک و رز» برای کمک به این مادر جوان وارد میدان شدند.

برندگان این امکان را پیدا می‌کردند که یک شام خصوصی را در ماه جولای در سن تروپه با این دو چهره صرف کنند.

با جمع آوری کمک ۳۰۰ هزار دلاری، خانم نوتال توانست درمانش را انجام دهد و اکنون کاملا از سرطان پاک شده است.

وی گفته است: نمی‌توانم به اندازه کافی از کیت تشکر کنم. بدون کمک او داستان من خیلی متفاوت می‌شد. ما فکر می‌کردیم همه چیز از دست رفته اما ناگهان او تلفن کرد و من متوجه شدم که او خیلی جدی است و واقعا می‌خواهد کمک کند.

بازیگر «تایتانیک» به صوت آنلاین از ماجرا مطلع شده بود و گفت با توجه به این که سه فرزند دارد، نمی‌داند اگر قرار بود این اتفاق برای او بیفتد چطور می‌توانست تحمل کند.

کیت وینسلت در ماه نوامبر از سوی انجمن بازیگران صحنه موفق به کسب جایزه معتبر الهام‌بخشی شد و یکی از نکات مهم این جایزه تکیه بر همین بخش فعالیت‌های خیریه است.

وینسلت ۴۲ ساله گفته است تا هر جا که لازم بود تلاش می‌کردم تا جما بتواند از سرطان نجات پیدا کند.

وی در هنگام دریافت این جایزه گفت: این تجربه برایم خیلی مفید بود چون فهمیدم چگونه می‌توانم برای کمک به دیگران وارد میدان شوم؛ کمک به افرادی که نمی‌توانند به تنهایی از پس مشکلات بزرگ برآیند، کمک به فردی که در حال مرگ است و نمی‌تواند هزینه درمان خود را بپردازد.

جما پس از چندین عمل جراحی در ماه می گذشته (اردیبهشت) به آلمان پرواز کرد تا دوره‌های ایمونوتراپی را پشت سر بگذارد. هزینه هر جلسه این درمان ۷۰ هزار پوند است. در حالی که او تنها هزینه یک جلسه از این درمان را داشت، کیت وینسلت با او تماس گرفت و بقیه مسیر طی شد.

به تازگی وی با انجام یک اسکن متوجه شد که دیگر اثری از سرطان در وجودش باقی نیست.

کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو با برنامه شام با جک و رز توانستند ۱.۳۵ میلیون دلار پول جمع کنند و بخشی از آن را به دیگر امور خیریه اختصاص دهند.

منبع:‌ مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها