«رابرت دنیرو» بازیگر هالیوودی با گانگستر خواندن «دونالد ترامپ» گفت که بیصبرانه منتظر دیدن رئیس جمهور در زندان است.به گزارش سینماسینما، «رابرت دنیرو» در حاشیه نمایش فیلم «مرد ایرلندی» جدیدترین همکاریاش با «مارتین اسکورسیزی» در جشنواره فیلم لندن در گفتگو با گاردین گفت: ما یک مشکل واقعی و فوری داریم و آن داشتن یک رئیس جمهور گانگستر است که فکر میکند هر کاری که بخواهد میتواند انجام دهد. مشکل این است که اگر او بتواند در واقع از آن قسر در برود آنگاه همه ما یک مشکل داریم. جمهوریخواهان گستاخی که اطراف ترامپ هستند و در واقع از او دفاع میکند، ترسناک هستند و باید کاری انجام دهیم.
«دنیرو» همچنین با اشاره به نزاع دنبالهدار ترامپ با رسانهها افزود: این نارضایتی و کسانی است که درباره آن مینویسند و آنچه ما بینیم یک گانگستری روشن است. آنها نمیتوانند از این قلدری کردن قسر در بروند و مردم عقل سلیم دارند و میبینند چه اتفاقاتی در حال روی دادن در این جهان و این کشور است. این بسیار شرمآور است که جمهوریخواهان چنین رفتار بدی دارند.
این بازیگر ۷۶ ساله در پاسخ به پرسشی درباره این که آیا احتمال میدهد که ترامپ در نتیجه تلاشهای کنونی برای استیضاحش در نهایت به زندان بیافتد نیز گفت: امروز ما رئیس جمهوری عجیب و غیرطبیعی داریم که فکر میکند گانگستر است که حتی یک گانگستر خوب هم نیست … گانگسترها شرف دارند، با شما دست میدهند از شما قول میگیرند و به شما قول میدهند. اما این آدم (ترامپ) چنین چیزی نیست.
فیلم «مرد ایرلندی» که پس از رونمایی در جشنواره فیلم نیویورک در جشنواره لندن نیز به روی پرده رفته است، نهمین همکاری «اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» است و همچنین اولین تجربه همکاری این کارگردان سرشناس و «آل پاچینو» را نیز رقم زده است. «جو پشی» و «هروی کیتل» دو بازیگر قدیمی فیلمهای اسکورسیزی نیز در این فیلم بازی کردهاند.
«استیو زایلیان» که پیش از این نگارش فیلمنامه ساختههایی چون «دار و دسته نیویورکیها»، «فهرست شیندلر» و «مانیبال» را بر عهده داشته، فیلمنامه «مرد ایرلندی» را نیز نوشته است. داستان فیلم نیز درباره یک تبهکار مافیایی به نام «فرانک شیرن» (با بازی دنیرو) است که با اقتباس از کتاب «شنیدم خانهها را رنگ زدی» نوشته «چارلز براندت» ساخته شده و به پشت پرده قتل مرموز «جیمی هوفا» رئیس اتحادیه کارگران آمریکا میپردازد.
منیع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بیست و سومین جشنواره آلیس در شهر؛ اهدای نشان افتخار شهر رم به رابرت دنیرو/ حضور فیلم سینمایی «رها» در بخش اصلی
- پشیمانی تارانتینو از نساختن فیلمی با بازی رابرت دنیرو
- آغاز رقابت برای دریافت نخل طلا/ جشنواره کن با سخنرانی آتشین دنیرو و آغازی تارانتینویی شروع شد
- نخل طلای افتخاری به رابرت دنیرو سپرده میشود
- ساخت دنباله دیگری از فیلم پرفروش سال ۲۰۰۰/ رابرت دنیرو و بن استیلر در قسمت جدید «ملاقات با والدین»
- رابرت دنیرو: دلقکها را تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شوند، جدی نمیگیریم!
- کشتار سرخ، در سرزمین طلای سیاه/ «قاتلان ماه گل»، روایتی تلخ از کشتار بومیان اوسیج در سالهای وحشت
- ترایبکا ۲۰۲۳ برگزیدگانش را شناخت/ گرامیداشت اولین کارگردانی دنیرو
- اعتصاب نویسندگان سریال دنیرو را تعطیل کرد
- صاحب فرزند شدن آل پاچینو در ۸۳ سالگی/ تفاوت سنی فرزندان رابرت دنیرو ۵۱ سال شد
- در کنفرانس مطبوعاتی کن؛ اسکورسیزی از آزادی بیان دفاع کرد/ دنیرو ترامپ را دیوانه خواند
- روایتی علیه فراموشی/ دربارهی فیلم «قاتلان ماه کامل»
- احتمال ورود «قاتلان ماه کامل» به بخش مسابقه جشنواره کن
- رسما اعلام شد؛ اولین نمایش جهانی فیلم جدید اسکورسیزی در جشنواره کن
- نتفلیکس دستور ساخت اولین سریال رابرت دنیرو را داد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





