رامین پرچمی که فاصله سالهای ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ را به علت مشکلات مالی در زندان گذرانده است، میگوید از دوستانش خواهش کرده بود سه تومن، پنج تومن، ده تومن و… هرچه قدر میتوانند جمع کنند تا او زودتر بیرون بیاید ولی در نهایت این کار را یک نفر انجام داد؛ مهران مدیری.
به گزارش سینماسینما، رامین پرچمی، بازیگری که نامش در ذهن بسیاری از ما همنشین عبارتهایی چون سریال «در پناه تو»، جواناول تلویزیون در دهه هفتاد، سال ۱۳۸۸، زندان اوین، مشکلات مالی، ندامتگاه تهران بزرگ در جاده حسنآباد قم، ممنوعالفعالیتی و… است در یک گفتوگوی زنده اینستاگرامی از کمکهای مهران مدیری برای تسریع روند آزادیاش گفت.
او که فاصله سالهای ۹۷ تا ۱۴۰۰ را در به دلیل مشکلات مالی در ندامتگاه تهران بزرگ در جاده حسنآباد قم گذراند و کمی بیش از دو ماه است که از زندان بیرون آمده، آن روزها را اینطور توصیف میکند: «از دوستانم خواهش کردم سه تومن، پنج تومن، ده تومن هرچه قدر میتوانند جمع کنند که من زودتر بیرون بیایم. فردایش دیدم اسمم را خواندند و گفتند آزاد. گفتم دوستان به این زودی این کار را کردند؟! دستشان درد نکند! چه زرنگند! که گفتند این کار را یک نفر انجام داده است؛ آقای مهران مدیری. تا آن روز مهران مدیری را از نزدیک ندیده بودم، دستش درد نکند، خیلی لطف کرد، حتی من فکر کردم آقای مدیری کلا در کار خیریه است و پول قرض میدهد و دیده که اوضاع من هم خوب نیست و خواسته کمک کند. بعدا که دیدمش، فهمیدم نه در این فازها هم نیست.»
رامین پرچمی ادامه میدهد: «ما ارتباط گرفتیم و من رفتم خانهشان و یک دست اسنوکر (شکلی از بیلیارد) هم بازی کردیم و باختم و بعدا فهمیدم قهرمان اسنوکر است. گفت سعی میکنم ببرمت «دورهمی»، تا سه، چهار ماه هم در ارتباط بودیم و چه شد و چه نشد و آخرش آب پاکی را روی دستم ریخت و گفت نمیشود و نمیگذارند.»
خبر آنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند





