تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 174475

برنامه “با هم حرف بزنیم” از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه از رادیو سلامت در قالب یک مجله تخصصی پخش می شود و در هفته جاری موضوع آزارهای خیابانی را مورد بررسی قرار خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، ملیحه کاظمی تهیه کننده در این باره گفت: ما در این هفته موضوعات متنوعی را دستمایه قرار می دهیم و به بررسی آنها می پردازیم. روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه به موضوع رابطه می پردازیم که ساختنی است و اینکه برقراری ارتباط موثر با عزیزان مان به وقت و توجه نیاز دارد. دکتر شیوا گرانمایه پور روانشناس بالینی این موضوع را برای شنوندگان مورد بررسی قرار می دهد.
وی ادامه داد: روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه به موضوع آزارهای خیابانی اختصاص دارد و اینکه رعایت حیا در روابط اجتماعی باید مورد توجه قرار بگیرد. دکتر حمید یعقوبی روانشناس بالینی درباره این موضوع صحبت می کند. این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می شود و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه شنوندگان است. بررسی اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان و طبیعت و … از دیگر موضوعاتی است که برنامه “با هم حرف بزنیم” به آن می پردازد.
این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ و پنج دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود و شامل آیتم های مختلف است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها