تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 159428

برنامه داستان ها و آدم ها سه شنبه این هفته ۱۲ مرداد ماه به بررسی کتاب نامه ای از یک روح نوشته سوزان میلنر گراهام اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سارا شریفی، تهیه کننده برنامه داستان ها و آدم ها در این باره توضیح داد: در این برنامه داستان‌های کوتاه ایرانی و خارجی خوانده و از منظر روانشناسی تحلیل و بررسی می‌شود. این برنامه ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه روزهای سه شنبه به مدت نیم ساعت از رادیو سلامت پخش می شود. این هفته کتاب نامه ای از یک روح نوشته سوزان میلنر گراهام بررسی می شود. دکتر پروین ناظمی این کتاب را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد و میترا بهرامی هم گویندگی برنامه را به عهده دارد.
هر داستان علاوه بر آنکه خواننده را با دنیای خیال آشتی می‌دهد، الگویی است برای خواننده تا از خلال خوانش داستان، درون خود را کندوکاو کند و دردهای خود را شفا بخشد و این تاثیر کتابخوانی است بر آرامش و سلامت روان.
در این برنامه کتاب‌های ایرانی توسط نویسندگان کتاب بازخوانی می‌شود.
در معرفی داستان این کتاب آمده است: پس از صرف ناهار در حالی که احساس خوش بختی وجودم را دربرگرفته بود، سوار بر درشکه سفری آرام را به سمت خانه آغاز کردیم. معمولاً هنگام شب سفر نمی‌کردیم، اما به خاطر مشغله کاری جاناتان باید حرکت می‌کردیم. در روشنایی فانوس‌های درشکه و نور ماه…

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها