تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۷:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 82898
رضا رشیدپور درباره گفت وگو با رییس جمهور و همچنین اجرای برنامه «هفت» توضیح داد و تاکید کرد که هرگز دیگر اجرای برنامه «هفت» را قبول نخواهد کرد.

به گزارش سینماسینما، نخستین برنامه «بهار نارنج» با اجرای احسان علیخانی شامگاه شنبه ۲۶ اسفند میزبان رضا رشیدپور مجری و برنامه‌ساز تلویزیون بود.

رشیدپور در ابتدای برنامه درباره تجربه گفت وگو با حسن روحانی رییس جمهور و سختی های آن گفت: گفت وگو با رییس جمهور همیشه از سوی یک شورایی مجری اش انتخاب می شود. این بار پس از چند بار متوالی که قرار بود من با آقای روحانی در برنامه «دید در شب» گفت وگو کنم که میسر نشد. بعد از مدت ها آن شورا من را به عنوان گفت وگو‌کننده انتخاب کردند.

او درباره میزان آزادی اش در طرح پرسش ها بیان کرد: با صداقت عرض می کنم که من در حوزه چیزهایی که می توانستم بپرسم آزاد بودم، اما طبیعتا چیزهایی هم بود که نمی‌توانستم بپرسم که طبیعی است. من ۶۰ دقیقه زمان برای گفت وگو داشتم و انبوه پرسش هایی که می توانستم بپرسم، اما خوشحالی من از این بابت است که هیچ نمونه مشابهی در فرم رفتاری و نوع پرسش ها وجود نداشت آن گفت وگو را با خودش مقایسه کردند و از این بابت مورد انتقاد قرار گرفت.

این مجری درباره تنها چیزی که از دولت حسن روحانی گرفته است، گفت: یک تراول چک ۵۰ هزارتومانی تنها دریافتی من از دولت بود که آن هم در یک سفری که همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) در هواپیما بودیم و ایشان به همه عیدی دادند.

رشیدپور در بخش دیگر این برنامه در پاسخ به علیخانی که بیان کرد مخالف جدی حضور او در برنامه «هفت» بوده است، گفت: من در خانواده ای به نام صداوسیما کار می کنم، این خانواده جایی به تنگنا می خورد، اصلا قرار نبود که من این برنامه را اجرا کنم اما ۲۴ ساعت مانده به برنامه خانواده من در یک تنگایی قرار گرفت و رضا رشیدپور به عنوان فرزند کوچک آن خانواده حاضر بود که فداکاری کند تا خانواده از آن تنگنا عبور کند.

او افزود: افتخارم این است که از اهالی سینما جز دو سه مورد کسی به من خرده نگرفت. من جزو کسانی هستم که معتقدم «هفت» نگاه تلویزیون به سینماست نه سینما به سینما و به هیچ وجه پیشنهادی ادامه اجرای این برنامه را قبول نخواهم کرد زیرا که سازمان دیگر در آن تنگا قرار ندارد.

این مجری درباره آنکه عده ای معتقدند جای دیگران را در تلویزیون گرفته است، گفت: من وعده اجرای ۱۸۰ برنامه را داشتم و به خاطر ۱۰ شب برنامه «هفت» ماه بهمن را هم به «حالا خورشید» نرفته ام. پس من جای چه کسی را گرفته ام؟

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. حقانی
    ۲۸, اسفند, ۱۳۹۶ ۴:۰۵ ق٫ظ

    عجب بدبختی گریبان این مملکت را گرفته ! ی تعداد بازیگر بعد از انقلاب با هزینه مردم روی کار آمدند امثال لیلا حاتمی شدند آفت انقلاب و تعدادی را هم اینا از قوم و خویش سر کار آوردند ! دیگر در جامعه ۸۵ میلیونی آدم با استعداد پیدا نشد! و این آقا هم اسمی در آورده و نبود ایشان یعنی بی آبرویی سازمان! کسانی که این مردم انقلابی مشهور می کنند همان مردم هم اگر بخواهند از چشم می اندازند.

نظر شما


آخرین ها