تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 15038
لوون هفتوانلوون هفتوان بازیگر با بیان اینکه اهل تجربه و ریسک است، می‌گوید کار با رضا عطاران برایش جذاب بود چرا که او در حال حاضر سلطان گیشه سینماهاست.

 

به گزارش سینماسینما، لوون هفتوان را بیشتر با فیلم “پرویز” مجید برزگر شناختیم. او این روزها علاوه بر اینکه مشغول تمرین برای حضور در فیلم جدید شهرام مکری است در عرصه تئاتر هم فعال است.

لوون هفتوان درباره فعالیت‌های اخیر خود به می‌گوید: سال گذشته در یکسری فیلم سینمایی حضور داشتم. از جمله در فیلم “دراکولا” به کارگردانی رضا عطاران بازی کردم که احتمالاً عید فطر اکران می‌شود.

وی افزود: بعد از آن در فیلم “کوپال” برای کاظم ملایی که اولین فیلم بلندش بود و پیش از این چند فیلم کوتاه موفق را در کارنامه خود دارد، بازی کردم. فیلم را هنوز ندیده‌ام، اما فکر می‌کنم کار خوبی شده باشد، چرا که خود ملایی کارگردان متفکری است و باید دید فیلمش چگونه می‌شود.

بازیگر فیلم “پرویز” ادامه داد: از اسفندماه مشغول فعالیت‌های تئاتری بودم و همزمان یک فیلم کوتاه به نام “خوابگرد” را نیز برای بهنام عافیت بازی کردم که در مرحله پس از تولید است.

هفتوان درباره حضور در فیلم جدید شهرام مکری نیز عنوان کرد: در حال حاضر مشغول تمرین فیلم جدید شهرام مکری هستم به نام “هجوم” که بازهم یک سکانس پلان قرار است ساخته شود و در حال حاضر در مراحل تمرین هستیم. به زودی فیلمبردار نیز به جمع ما اضافه می‌شود و امیدوارم اوایل اردیبهشت فیلمبرداری آن آغاز شود.

این بازیگر همچنین درباره نقشی که در فیلم “دراکولا” دارد اظهار کرد: درباره این فیلم فعلاً نمی‌توانم توضیحی دهم و در همین حد می‌توانم بگویم که نقش دراکولا را بازی می‌کنم. برایم بازی در این فیلم از این جهت که کار در سینمای طنز و در کنار رضا عطاران بود جذابیت داشت. قبل از آن هم تجربه دیگری با شهاب رضویان داشتم به نام “یک دزدی عاشقانه” که بازیگرانش مهدی هاشمی و فرهاد آییش هستند و فکر می‌کنم به زودی اکران شود.

هفتوان درباره تجربه کار با رضا عطاران و حضور در سینمای کمدی گفت: کار با عطاران برایم جذاب بود. در فضای طنز او قرار گرفتن متفاوت است. امیدوارم فیلمی باشد که در گیشه نیز فروش خوبی داشته باشد، چرا که عطاران در حال حاضر سلطان گیشه سینمای ماست. برای من تجربه کردن مهم است. به عنوان یک بازیگر سینما تا زمانی که فیلم به نمایش درنیامده باشد، نمی‌دانم چه خواهد بود.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها