تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۰:۳۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23863

دراکولاکارگردان «دراکولا» گفت: شوخی ها و طنزپردازی های مردم در فضای مجازی از خیلی از آثاری که ما می سازیم، جالب تر و جذاب تر است.

به گزارش سینماسینما، رضا عطاران بازیگر و کارگردان سینما با اشاره به مشکلات ساخت فیلم طنز در سینما گفت: به نظر من مردم ما شوخ طبع و جالب و جذاب هستند. همین موضوع کار کردن در این حیطه را برای ما سخت تر می کند. واقعا دشوار است که ما فیلمی بسازیم که برای این مردم که خودشان طناز هستند، جذاب باشد.

وی تصریح کرد: من فکر می کنم نوآوری و خلاقیت در عرصه طنز هنر سینمای ما بسیار کم شده است. وقتی در فضای مجازی شوخی های مردم را می بینیم، متوجه می شویم که بسیاری از این شوخی و طنزها از خیلی از آثار طنز ما، جالب تر و جذاب تر است.

عطاران با بیان این مطلب اظهار داشت: باید نیاز و سطح سلیقه مردم را بسنجیم و اثری را تولید و یا در فیلمی ایفای نقش کنیم که مردم پسند باشد. در همه ژانرها بخصوص طنز، باید همراه و همگام مردم حرکت کنیم و جلو برویم؛ چون اگر عقب بمانیم و به روز و خلاق نباشیم، مخاطب پس می زند.

کار من هم باید نقد شود

کارگردان فیلم «دراکولا» در ادامه عنوان کرد: من هم مثل سینماگران دیگر هستم که باید بازی و کارگردانی ام نقد شود. چون ما برای مردم کار می کنیم و سعی داریم نتیجه کارمان دیده شود. اگر اثری از من دیده نشود و مخاطب آن را نپسندد، باید نظرات و نقدها را در کارمان لحاظ کنیم تا در اثر بعدی برای مخاطب اثر بهتری بسازیم.

از مردم متشکرم

بازیگر «نهنگ عنبر» در خصوص پرفروش شدن فیلم هایی که کارگردان و بازیگر آن هاست، گفت: من فکر نمی کنم که فیلم ها فقط به دلیل حضور من پرفروش شوند، ما کار می کنیم که مردم ببینند و بپسندند؛ اگر کارهایم دیده می شود، لطف مردم است و از آن ها تشکر می کنم.

باشگان خبرنگاران

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها