رضا ناجی با اشاره به اینکه مردم این روزها بیشتر آثار طنز می خواهند از ساخته نشدن فیلم های هنری ابراز ناراحتی کرد.
به گزارش سینماسینما، رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: آخرین فیلمی که در آن به ایفای نقش پرداختم فیلم سینمایی «دم سرخ ها» به کارگردانی آرش معیریان بود که من در آن نقش پدر رضا شفیعی جم و همسر شهره لرستانی را بازی می کردم.
وی افزود: فیلمبرداری این فیلم حدود ۲۰ روز پیش به پایان رسید و در حال حاضر مراحل فنی آن سپری می شود. «دم سرخ ها» یک فیلم طنز بود و این روزها من هم بیشتر برای حضور در آثار طنز دعوت می شوم زیرا دیگر کارگردانان میل چندانی به ساخت فیلم های هنری ندارند از طرفی آن دسته از کارگردانانی که فیلم های هنری می ساختند مثل مجتبی راعی، مجید مجیدی دیگر در ایران فعالیت چندانی ندارند از همین رو این نقش های طنز را می پذیریم.
ناجی در پایان اظهار کرد: البته این روزها مردم هم فیلم طنز می خواهند و به همین سبب کارگردانان به سمت ساخت آثار طنز می روند برای مثال «نهنگ عنبر ۲» فروش بالایی داشت و دیگر آثار طنز هم به فروش قابل توجهی رسیده اند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بنیاد ایرانشناسی برگزار میکند؛ نشست تخصصی روایت وطن در سینمای ایران
- امروز، روز ملی سینما نیست!
- یک اتفاق عجیب؛ پخش تلویزیونی یک فیلم در حال اکران
- فروختن روح به شیطان/ درباره یک مثلا پاپاراتزی
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
- سینمای ایران از نفس افتاده است
- از تاریکی گفتن موجب روشنایی نمیشود/ سینمای ایران نیازمند فیلمهایی است با تم امید و جسارت
- رضا ناجی: بیماریام در مسیر بهبودی است/ سه فیلم آماده نمایش دارم
- چرا سیاهنمایی کارِ سینمای ایران نیست
- رضا ناجی سرطان را شکست داد
- آخرین خبرها از وضعیت جسمانی رضا ناجی
- سینمای ایران به هوای تازه نیاز دارد
- استقبال تماشاگران و منتقدین از یلدا در جشنواره ساندنس
- نکتههای گمشده سینمای ایران/ اهمیت دکور در سینمای دهه ۳۰ + ویدئو
- آزمون بزرگ «خانه پدری»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





