منصور سهرابپور تهیهکننده «حمال طلا» و «درخونگاه» از آخرین وضعیت آمادهسازی این آثار برای حضور در جشنواره فیلم فجر گفت.
به گزارش سینماسینما، منصور سهرابپور تهیهکننده فیلم سینمایی «حمال طلا» به کارگردانی تورج اصلانی که در بخش نگاه نو و «در خونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی که در بخش مسابقه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارند، درباره آخرین وضعیت این آثار گفت: در حال حاضر هر ۲ فیلم در مراحل پایانی فنی قرار دارند به طوری که فکر میکنم ظرف چند روز آینده بتوانیم دی سی پی این فیلمها را بکشیم.
وی افزود: فیلم سینمایی «حمال طلا» به معضلات اقتصادی میپردازد و اولین تجربه سینمایی تورج اصلانی است همچنین «در خونگاه» به روایت مسایل اجتماعی در دهه ۶۰ میپردازد از همین رو فکر میکنم هر ۲ فیلم حرف تازهای برای گفتن دارند.
سهراب پور عنوان کرد: البته ما پیش از این، «درخونگاه» را به دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ارسال کرده بودیم اما با توجه به اینکه فیلم ناقص بود آن را پس گرفتیم و امسال با آرامش به انجام کارهای پس تولید آن پرداختیم.
این تهیه کننده در پایان بیان کرد: همانطور که گفتم فکر میکنم هر ۲ فیلم من حرفی برای گفتن دارند و میتوانند مورد توجه هنرمندان، منتقدان و به ویژه مردم قرار بگیرند به طوری کلی هدف ما هم از ابتدا این بود که رضایت مردم و منتقدان را توامان داشته باشیم از همین رو در هر ۲ فیلم نگاه تازه ای به مسایل شده است و به نظرم نسبت به آثار دیگر تفات دارند.
در «حمال طلا» سعید آقاخانی، پیام احمدینیا، لطفالله سیفی، ژاله صامتی، امید روحانی، امین آقا فرزانه، علیرضا مهران، حسن زاهدی، داوود محمدآبادی، محمود شفیعخانی و رضا شفیعخانی به ایفای نقش پرداختهاند.
امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفینیا، نادر فلاح، محمود جعفری، منصور شهبازی، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضی و پانتهآ پناهیها نیز بازیگران «در خونگاه» هستند.
در خلاصه داستان فیلم سینمایی درخونگاه آمده است: «ظهری میآید تابسازد! اگر نبازد…»
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- فراخوان جشنواره فیلم فجر ۴۴ منتشر شد
- «غریزه»؛ شکوهِ سینمای ناب
- «غریزه»؛ وقتی همچون تبعیدی از شهر خود میگریزی
- معرفی راه یافتگان به بخش رقابتی دومین دورهی جشنواره مهر دوبی
- بیانیه سینماگران برای فیلم سینمایی «غریزه»
- «غریزه» اکران میشود
- با صدور احکامی از سوی رائد فریدزاده؛ دبیران جشنوارههای ملی و جهانی فیلم فجر معرفی شدند
- خبرهای اختصاصی سینماسینما از جشنواره کن؛ مجیدی و فرهادی نمیرسند/ در انتظارِ روستایی، پناهی، مکری، کاهانی و اصلانی
- مهدی مسعودشاهی درگذشت
- انتقاد سازندگی از گفتوگوی کمال تبریزی با ایسنا/ داوران بر اساس مصلحت رای دادند نه کیفیت
- جشنواره علیه جشنواره
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- به بهانه نامساعد بودن شرایط جوی جنوب کشور؛ اختتامیه تجلی اراده ملی فیلم فجر ۴۳ در پردیس ملت برگزار میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





