تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 62024

رسول یونان شاعر و نویسنده با بازی درنقش مش حسن به سینما می‌آید.عباس رافعی کارگردان و تهیه کننده سینما درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: این روزها در حال تولید فیلم سینمایی “گاباره ” به کارگردانی مصطفی الماسی هستم.

وی افزود: “گاباره ” عنوان فیلمی است به قلم جواد مقیمی که براساس کتاب “داستان عزاداران بیل” اثر غلامحسین ساعدی ساخته شده‌ است. البته فیلم نگاهی متفاوت به “گاو ” ساخته داریوش مهرجویی دارد. در واقع ما داستان را برگردان امروزی کردیم.

کارگردان “فصل فراموشی فریبا ” ادامه داد: ما داستان را در حال و هوای امروز جامعه قرار دادیم و نگاهمان به فیلم “گاو ” بر مبنای فضای امروزی و در عصر دیجیتال است.
گاباره.jpg رسول یونان
رافعی در ادامه بیان کرد: این فیلم با پروانه ویدئویی برای گروه هنر و تجربه در حال تولید است و رسول یونان شاعر در نقش مش حسن به ایفای نقش می‌پردازد. لیلا موسوی، خاطره مهربان، ناهید نوبخت و… دیگر بازیگران این فیلم هستند. بهروز معاونیان صدابرداری و عزت اله عزیزی نیز مدیر فیلمبرداری کار را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: این فیلم با رویکرد فرهنگی- هنری و جشنواره‌ای در حال تولید است و امیدواریم بتوانیم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز شاهد نمایش آن باشیم.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها