پژمان جمشیدی در برنامه «دورهمی» از عاشق شدنش در ۲۵ سالگی و از اولین تئاتری که به پیشنهاد بهاره رهنما بازی کرد، گفت.
به گزارش سینماسینما، شامگاه گذشته (پنجشنبه پنجم بهمن) پژمان جمشیدی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، مهمان برنامه «دورهمی» شد.
او در بخشی از برنامه با اشاره به این که یک گل ملی دارد، گفت: «من در کل یک گل ملی دارم و البته همان گل ملی من از گلهای آقای دایی معروفتر است! واقعیت این است که من کلا در گلزنی بدشانس بودم. یک بار هم در بازی پرسپولیس و سپاهان که خیلی جنجالی شد، گل زدم، اما برق شبکه سه رفت و هیچ کس آن گل را ندید!»
بازیگر فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» که قبلا هم در مورد چگونگی ورودش به دنیای بازیگری توضیح داده بود، بار دیگر گفت: «من بعد از فوتبال، اتفاقات و خاطراتم را برای پیمان قاسمخانی تعریف میکردم و او میخندید. مثلا قبل از این که فوتبال را کنار بگذارم هر وقت خرید میرفتم، همه کمکم میکردند و همراهم بودند؛ ولی وقتی از فوتبال خداحافظی کردم، دیگر هیچ کدام از این اتفاقها نمیافتاد. همین خاطرهها به مرور طرح و ایدهای برای سریال «پژمان» شد.»
او که این روزها با نمایش «آن سوی آینه» در نقش پاتریک روی صحنه است، ادامه داد: «ساخت این مجموعه با یک بازیگر ریسکش بالا بود. برای همین خودم نقش را قبول کردم. صد درصد آدمهایی که من را میشناختند، با بازیام آن هم در نقش پژمان مخالف بودند؛ به جز پیمان و مهراب قاسمخانی.»
این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد بازی در تئاتر هم گفت: «یک روز منزل پیمان و خانم رهنما بودم. بهاره رهنما برحسب اینکه میدانست من تئاتر را دوست دارم، یک نقش پیشنهاد کرد و بعد از تمرین روی صحنه رفتیم. من نمیدانستم تئاتر تا این اندازه برای تئاتر دوستان مقدس است. خیلیها پس از بازی در تئاتر، مخالف حضور من روی صحنه شدند و فشار زیادی رویم بود. اما واقعیت این است که تئاتر بیشتر از دو مدیومِ دیگر به من یاد میدهد. در حال حاضر هم نمایش «آن سوی آینه» را در تماشاخانه شهرزاد دارم و در حوزه سینما هم برای جشنواره فیلم فجر با احمدرضا معتمدی «سوء تفاهم» را کار کردهام.»
اولین تئاتری که پژمان جمشیدی بازی کرد، «بادی که تو را خشک کرد مرا بُرد» به کارگردانی علی نرگسنژاد در سال ۱۳۹۲ بود. در این نمایش جمشیدی و رهنما با یکدیگر همبازی بودند.
جمشیدی درباره عاشق شدنش هم گفت: «یک بار در ۲۵ سالگی عاشق شدم و هنوز احساسی بالاتر از آن را ندارم. دوست داشتن را بیشتر تجربه کردم، اما عشق همان یک بار بود.»
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چالشهای حفظ حریم خصوصی، از ناصر تقوایی تا پژمان جمشیدی
- میزبانی سینماها از آثار جدید/ پریناز ایزدیار، پیمان معادی، پژمان جمشیدی و بهرام افشاری این هفته به سینماها میآیند
- هفت کار طنز مهران مدیری در فهرست؛ بهترین سریالهای ایرانی در imdb کدامند
- در پی اعلام خبرهایی از ساخت سریال تازه مدیری؛ ژوله و قاسمخانی همکاریشان را با تلویزیون تکذیب کردند
- متوهمی به نام «اون»!
- در آستانه اکران؛ تیزر و پوستر «کوکتل مولوتف» رونمایی شد
- مهران مدیری و الناز شاکردوست در فیلم جدید هاتف علیمردانی
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- «قهوه پدری» مهران مدیری از در شبکه نمایش خانگی
- «محکوم» در راه شبکه نمایش خانگی
- «صبحانه با زرافهها» آبان اکران میشود
- از ۶ صبح تا ۵ عصر خبری نبود!
- مهران مدیری با «گل یا پوچ» در شبکه نمایش خانگی
- تدارک مهران مدیری برای اکران فیلم جدیدش از چهارشنبه
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





