فیلم سینمایی «زنانی که با گرگها دویدهاند» ساخته امیراطهر سهیلی در بخش اصلی جشنواره فیلم «کلکته» هند رونمایی میشود.
به گزارش سینماسینما، «زنانی که با گرگ ها دویده اند» تنها نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی این فستیوال است که در آن ۱۵ فیلم از ۱۵ کشور دنیا انتخاب شده اند.
جشنواره فیلم «کلکته» یکی از معتبرترین جشنوارههای فیلم آسیا است که در سال ۱۹۹۵ در هندوستان تأسیس شده است. این جشنواره که به عنوان قدیمیترین جشنواره فیلم هندوستان به حساب میآید به همراه جشنواره «گوا» جزو جشنوارههای مورد تایید انجمن تهیهکنندگان جهانی فیلم FIAPF( فیاپف) در هندوستان به شمار میآید.
همزمان با پخش بینالمللی فیلم سینمایی «زنانی که با گرگها دویدهاند» از پوستر بینالمللی این فیلم نیز رونمایی شد.
«زنانی که با گرگ ها دویده اند» نخستین ساخته امیراطهر سهیلی به شمار میرود و تهیهکنندگی آن را محمدرضا شرف الدین برعهده داشته است. لعیا زنگنه تنها بازیگر این فیلم سینمایی ست.
دیگر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده فیلمنامه: امیر اطهر سهیلی و حسام سامری زاده، تدوین: حسن حسندوست، مدیر فیلمبرداری:علی عظیم زاده، مدیر تولید: حسین رستم پور، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: محبوبه سلطانی، مدیر جلوه های ویژه: علی ابراهیمی ثانی، مدیر چهره پردازی: امید گلزاده، مجری چهره پردازی: رعنا فلاحیان، صدابردار: محسن طیبی، موسیقی : میلاد قنبری، صدا گذار: حسن مهدوی، مدیر دوبلاژ: محمدرضا صولتی، طراح گرافیک : سینا افشار، مدیر تدارکات: حامد نسطورپورطهرانی، دستیار اول کارگردان: حسام سامری زاده، مدیر برنامه ریزی: رضا شریفی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، عکاس: اردلان آذرمی، دستیار فیلمبردار: مهدی حسینی، مدیر صحنه: فرهاد رضایی، گروه کارگردانی: مهتاب جامعی، مسعود زرگران، سرمایه گذاران: امیر اطهر سهیلی و جواد نظری.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





