مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا با تقدیم شدن نشان ایسفا به سوسن تسلیمی برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا با طرحی از طاها ذاکر و همچنین معرفی دریافتکننده نشان ایسفا در این دوره جوایز، عصر شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ در محل خانه سینما شماره یک برگزار شد.
ابتدا اسماعیل منصف به عنوان دبیر این دوره جوایز ایسفا بیانیه خود را خواند. بیانیهای که اشاره به مصائب سینما در یک سال گذشته داشت.
در قسمتی از بیانیه آمده است: «انجمن فیلم کوتاه ایران، تشکلی مستقل است که همواره میکوشد در راه تجلی آزادی اندیشه و بیان در فیلم کوتاه گام بردارد؟ مگر غیر از این است که ما خانواده فیلم کوتاه همواره در شکستن سدهای سانسور پیشرو بودهایم؟ مگر غیر از این است که ما همواره بر قدرت بودهایم نه با قدرت؟»
سپس امیر توده روستا رئیس هیات مدیره صنف فیلم کوتاه ایران درباره اهدای نشان این دوره ایسفا گفت: «انجمن فیلم کوتاه ایران با افتخار نشان ایسفا را در سیزدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران به خانم سوسن تسلیمی اهدا میکند؛ هنرمندی که سالیان دور، نقاب از چهره گشود و در زندگی خود بازیگری قدرتمند باقی ماند. او با نقش پیشروی خود به ما آموخت، آزادی هنر و هنرمند از خلق هر اثر هنری فراتر است.»
پس از آن مرضیه برومند مدیر عامل خانه سینما در سخنانی گفت: من و سوسن تسلیمی با هم بزرگ شدهایم، امروز که دو تن از همکارانمان را از دست دادیم روز تلخ و عجیبی بود، ولی با دیدن این جمع و عکس سوسن تسلیمی حالم بهتر شد.
در ادامه تیزری مرتبط با پوستر این دوره از جوایز ایسفا پخش شد و سپس با دعوت اسماعیل منصف دبیر سیزدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران پوستر این دوره با تصویری از سوسن تسلیمی توسط پویان شعلهور و مصطفی آلاحمد رونمایی شد.
در این مراسم چهرههایی از فیلم کوتاه مانند مجید برزگر، سعید پوراسماعیلی، مسعود امینی تیرانی، شهرام مکری پوستر این دوره را امضا کردند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نامزدهای جوایز ایسفا پانزدهم معرفی شدند
- انتشار فراخوان پانزدهمین دوره جوایز ایسفا
- دبیر جوایز ایسفا مشخص شد
- پس از ۶ ماه داوری آثار؛ ایسفا برگزیدگانش را شناخت
- نامزدهای جوایز ایسفا اعلام شد
- اعلام اسامی فیلمهای مرحله نهایی داوری جایزه ایسفا
- معرفی فیلمهای راه یافته به مرحله دوم جایزه ایسفا
- درخواست ایسفا از خانه سینما درباره پیگیری علت فوت بهاره للهی، فیلمساز
- فراخوان چهاردهمین دورهی جوایز ایسفا منتشر شد
- معرفی برندگان سیزدهمین دوره جوایز ایسفا
- تمدید مهلت شرکت در سیزدهمین دوره جوایز ایسفا
- اعلام آخرین مهلت ثبتنام در سیزدهمین دوره جوایز ایسفا
- برگزیدگان آکادمی ایسفا معرفی شدند/ جوایز اصلی به «ارفاق» رسید
- اعلام جزئیات مراسم پایانی جوایز آکادمی ایسفا
- اعلام اسامی فیلمهای راهیافته به دوازدهمین دوره جوایز آکادمی ایسفا
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





