مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا با تقدیم شدن نشان ایسفا به سوسن تسلیمی برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا با طرحی از طاها ذاکر و همچنین معرفی دریافتکننده نشان ایسفا در این دوره جوایز، عصر شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ در محل خانه سینما شماره یک برگزار شد.
ابتدا اسماعیل منصف به عنوان دبیر این دوره جوایز ایسفا بیانیه خود را خواند. بیانیهای که اشاره به مصائب سینما در یک سال گذشته داشت.
در قسمتی از بیانیه آمده است: «انجمن فیلم کوتاه ایران، تشکلی مستقل است که همواره میکوشد در راه تجلی آزادی اندیشه و بیان در فیلم کوتاه گام بردارد؟ مگر غیر از این است که ما خانواده فیلم کوتاه همواره در شکستن سدهای سانسور پیشرو بودهایم؟ مگر غیر از این است که ما همواره بر قدرت بودهایم نه با قدرت؟»
سپس امیر توده روستا رئیس هیات مدیره صنف فیلم کوتاه ایران درباره اهدای نشان این دوره ایسفا گفت: «انجمن فیلم کوتاه ایران با افتخار نشان ایسفا را در سیزدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران به خانم سوسن تسلیمی اهدا میکند؛ هنرمندی که سالیان دور، نقاب از چهره گشود و در زندگی خود بازیگری قدرتمند باقی ماند. او با نقش پیشروی خود به ما آموخت، آزادی هنر و هنرمند از خلق هر اثر هنری فراتر است.»
پس از آن مرضیه برومند مدیر عامل خانه سینما در سخنانی گفت: من و سوسن تسلیمی با هم بزرگ شدهایم، امروز که دو تن از همکارانمان را از دست دادیم روز تلخ و عجیبی بود، ولی با دیدن این جمع و عکس سوسن تسلیمی حالم بهتر شد.
در ادامه تیزری مرتبط با پوستر این دوره از جوایز ایسفا پخش شد و سپس با دعوت اسماعیل منصف دبیر سیزدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران پوستر این دوره با تصویری از سوسن تسلیمی توسط پویان شعلهور و مصطفی آلاحمد رونمایی شد.
در این مراسم چهرههایی از فیلم کوتاه مانند مجید برزگر، سعید پوراسماعیلی، مسعود امینی تیرانی، شهرام مکری پوستر این دوره را امضا کردند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نامزدهای جوایز ایسفا پانزدهم معرفی شدند
- انتشار فراخوان پانزدهمین دوره جوایز ایسفا
- دبیر جوایز ایسفا مشخص شد
- پس از ۶ ماه داوری آثار؛ ایسفا برگزیدگانش را شناخت
- نامزدهای جوایز ایسفا اعلام شد
- اعلام اسامی فیلمهای مرحله نهایی داوری جایزه ایسفا
- معرفی فیلمهای راه یافته به مرحله دوم جایزه ایسفا
- درخواست ایسفا از خانه سینما درباره پیگیری علت فوت بهاره للهی، فیلمساز
- فراخوان چهاردهمین دورهی جوایز ایسفا منتشر شد
- معرفی برندگان سیزدهمین دوره جوایز ایسفا
- تمدید مهلت شرکت در سیزدهمین دوره جوایز ایسفا
- اعلام آخرین مهلت ثبتنام در سیزدهمین دوره جوایز ایسفا
- برگزیدگان آکادمی ایسفا معرفی شدند/ جوایز اصلی به «ارفاق» رسید
- اعلام جزئیات مراسم پایانی جوایز آکادمی ایسفا
- اعلام اسامی فیلمهای راهیافته به دوازدهمین دوره جوایز آکادمی ایسفا
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





