با پایان فیلمبرداری و آغاز مراحل تدوین، از پوستر رسمی فیلم «یاره» رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما، فیلم «یاره» به تهیهکنندگی و کارگردانی حامد عزیزی و نویسندگی مشترک حامد عزیزی و احسان جوادی اصفهانی پس از اتمام فیلمبرداری وارد مرحله تدوین شده است.
آزیتا ترکاشوند، علیرضا مهران، فاطمه حاجوی، احسان جوادی اصفهانی، حلما ابوطالب، ترمه وثوقی، آمیتیدا ابوعلی، فرزام موسیخانی، فرناز فتحی، رها بابازاده، حسین موسوی، پیمان فیروزکندیان، میلاد موسوی، میترا محمدی خراسانی، حسن الیاسی به ایفای نقش پرداخته اند و با معرفی مریم میاندور و رادین آسیابان همراه هست

«یاره» اثری در ژانر درام ترسناک با رویکردی روانشناختی و فراواقعگرایانه است. داستان درباره جوانی به نام یاسر است که در کودکی گردنبندی اسرارآمیز پیدا میکند و طی ماجراهایی مرموز با زنی ناشناس به نام «یاره» آشنا میشود. این ارتباط بهتدریج زندگی او را تحتتأثیر قرار داده و وقایعی وهمآلود و پرتنش را رقم میزند؛ رویدادهایی که مرز میان واقعیت و خیال را در ذهن شخصیت اصلی متزلزل میسازد.
طراحی این پوستر را محمدرضا صادقی برعهده داشته است.
عوامل این فیلم عبارتند از :
مدیر فیلمبرداری: آرش خلاقدوست، تدوینگر: موحد شادرو، مدیر برنامهریزی و دستیار اول کارگردان: امیر جاویدنیک، طراح گریم: محمد قمی، مدیر صدابرداری: امیر شاهوردی، مدیر تولید: مهین نظافتی، جانشین تهیه: احسان جوادی اصفهانی، طراح صحنه و لباس: ساناز جلالی، طراح و ترکیب صدا: میلاد استخری، دستیاران فیلمبرداری: محسن زهی، محمد زهی، حجت دادور، محمدرضا شکیب، دستیار دوم کارگردان: پوریا میرزایی، منشی صحنه: فرناز فتحی، آهنگساز: آرمان فرهادی، طراحی پوستر: محمدرضا صادقی، دستیار صدا: علی افروز، مجری گریم: نیلوفر گوهردوست، دستیار لباس: مریم غلامی، دستیار صحنه: مبین حدادی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: امیر محنتی، جانشین تولید: اسماعیل عرب، مدیر تدارکات: میلاد موسوی، تدارکات: جمشید رحیمی، رضا ارجمند، حسن الیاسی، همیار تدارکات: ارشیا صادقی، پذیرایی: منیره احمدی، رقیه احمدی، مریم بغیاری، حملونقل: شهناز امیری، الهام اسپندانی، سینهموبیل: میلاد موسوی، تجهیزات: امیر اشک خونی، روابط عمومی و رسانه: امیر محنتی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت
- ۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم-کنسرت «بازی تاج و تخت





