رویا میرعلمی و امیررضا دلاوری به جمع بازیگران نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» از تولیدات سال ۹۸ تئاتر مستقل تهران پیوستند.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی تئاتر مستقل تهران، بر این اساس ترکیب کامل گروه بازیگران نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» به ترتیب حروف الفبا اعلام میشود: عباس خداقلیزاده، امیررضا دلاوری، شهروز دلافکار، سارا زینعلی، الهه شهپرست، رویا میرعلمی، مهدی کوشکی و مجید نوروزی.
این نمایش به قلم سفی اکسانن، ترجمه محسن ابوالحسنی و کارگردانی هستی حسینی از ۲۱ شهریورماه در تئاتر مستقل تهران روی صحنه میرود.
در دور ابتدایی اجراهای «وقتی کبوترها ناپدید شدند» مهدی پاکدل و خاطره حاتمی در نمایش به ایفای نقش پرداختهاند.
سفی اکسانن نویسنده فنلاندی- استونیایی است که دریافت جوایزی از جمله «جایزه بزرگ بوداپست» و آکادمی سوئدیِ «نویسندگان کشورهای شمال اروپا» در سال ۲۰۱۳ را در کارنامه دارد.
در نمایش با ماجرای شخصیتهایی از جمله (رولاند و ادگار) مواجه هستیم که کشورشان – استونی- در کشمکشهای جنگ جهانی دوم بین نیروهای کمونیست و نازی دست به دست میشود. رویدادی که طی آن بعضی چهره واقعی خود را نشان میدهند …
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پس از ساعد سهیلی؛ امیررضا دلاوری هم به «غرب دلگیر» پیوست
- رویا میرعلمی جدیدترین بازیگر «مستوران» شد + عکس
- بازگشت «وقتی کبوترها ناپدید شدند» به تئاتر مستقل تهران
- همه هیولایی در دست داریم به نام موبایل/ گفتوگو با مهدی پاکدل
- «وقتی کبوترها ناپدید شدند» بازیگرانش را شناخت
- پست اینستاگرامی بازیگر تلویزیون و سینما خطاب به شهردار تهران
- «آبجی» با بازی گلاب آدینه آبان روی پرده میرود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





