• صفحه اصلی
  • خبر
  • پلاس
  • گزارش
  • نقد/یادداشت
  • گفت و گو
  • سینمای جهان
  • عکس
  • فیلم
  • نوستالژی
  • چهره ها
  • تلویزیون
  • نمایش خانگی
  • تئاتر
  • اخبار کسب و کارها
  • سازمان آگهی ها
  • درباره ما
  • مرامنامه

پایگاه خبری تحلیلی سینماسینما

  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • نقد / یادداشت
  • گفت و گو
  • سینمای جهان
  • عکس
  • فیلم و صدا
  • نوستالژی
  • چهره ها
  • تلویزیون
  • نمایش خانگی
  • تئاتر
  • کسب و کارها
  • پلاس
امروز: جمعه , ۵ دی ۱۴۰۴
  • نظرخواهی
  • نظرسنجی
  • آگهی
  • درباره ما
  • مرامنامه
  • English
تاریخ انتشار:1400/04/22 - 23:38 تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 158760

رکنا :روحانی قلابی بهنوش بختیاری را فریب داد

رکنا مدعی شد  : قتل مرد جوان در محله چیتگر ،روحانی نما بودن او را فاش کرد و این درحالی است که این روحانی نما؛ یک فن پیج راه اندازی کرده بود که مربوط به بهنوش بختیاری – بازیگر سرشناس کشور -بود. این در حالی است که بهنوش بختیاری از قلابی بودن این روحانی خبر نداشت و هیچ دخالتی در راه اندازی این فن پیج نیز نداشته است.

قتل روحانی در محله چیتگر رازگشای یک مرد متقلب شد. بهنوش بختیاری پرده از قتل روحانی در پیج اینستاگرامی اش برداشت و عکسی انتشار داد که مردی با هویت همتی در لباس روحانیت با عمامه سیدی بود و با او سلفی انداخته بود.اما قتل روحانی در محله چیتگر توسط یک زن و شوهر پرده از روحانی نما بودن او برداشت  شوک آورتر از قتل روحانی در تهران راز او بود  و زوج قاتل در پرونده  قتل روحانی دروغین  در بازجویی ها پرده از انگیزه خود برداشته اند که هنوز مورد تایید قرار نگرفته است.

 

اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


پربازدیدترین ها

  • آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» می‌شود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم 795 views
  • «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت 355 views
  • حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون 299 views
  • حقایقی درباره فیلم درباره الی 286 views
  • داستان پرسر و صدای «بی‌سر و صدا» 272 views

آخرین ها

  • «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
  • اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی 
  • «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بی‌پایان
  • سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
  • گیشه سینما در دست کمدی‌ها/ دو فیلم جدید اکران شدند
  • اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
  • مصوبه‌ای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاست‌های صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
  • «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
  • «شمعی در باد»؛ جسورانه‌ترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
  • مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند 
  • «جزیره‌ آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده‌ جزیره آزاد
  • جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی می‌گریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخار‌آمیز اکران
  • بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
  • «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازمان‌دهی روایت
  • «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
  • مدیران تلویزیون  به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
  • آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
  • «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
  • واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
  • استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
  • از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
  • پرویز شهبازی و سینمای مولف
  • معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
  • نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب‌ و کارها در ۲۰۲۶
  • نمایش مناسبات داخل زندان‌ها در سریال‌های نمایش خانگی چگونه است؟
  • «کفایت مذاکرات»؛ شوخی‌های نخ‌نما
  • چهل‌وسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
  • نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
  • مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق می‌کند
  • «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همه‌ی راه را بلد بود
سینما سینما

سینما سینما در شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما می باشد و نقل مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد.

طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت دنیای وب