تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 135410

سینماهای استرالیا درتلاشند از اواسط ماه جولای فعالیت خود را با نمایش احتمالی فیلم «Tenet» جدیدترین ساخته «کریستوفر نولان» از سر بگیرند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، اقدامات قرنطینه‌ای دولت فدرال استرالیا که از تاریخ ۲۳ ماه مارس آغاز شده بود به زودی کاهش خواهد یافت و انجمن سینماداران استرالیا نیز در نشستی اواسط ماه جولای را به عنوان گزینه زمانی برای بازگشایی سالن‌های سینما اعلام کردند که به دلیل شیوع ویروس کرونا مدتی تعطیل بودند.

محدویت‌های فاصله اجتماعی و عدم استفاده از ظرفیت کامل سالن‌های نمایش از جمله شرایطی است که سینماهای استرالیا برای بازگشایی باید رعایت کنند.

گفته می‌شود فیلم جدید «کریستوفر نولان» با عنوان «Tenet» برای اکران در تاریخ ۱۶ جولای در استرالیا در نظر گرفته شده است. «نولان» با فیلم جدیدش بار دیگر به قلمرو فیلم‌های علمی-تخیلی و اکشن روی آورده که پیش از این تجربه‌های موفقی را با فیلم‌های «ممنتو»، «بین‌ستاره‌ای» و «آغاز» در این ژانر تجربه کرده است.

در این فیلم که جدیدترین ساخته «نولان» پس از فیلم جنگی «دانکرک» است بازیگرانی چون «جان دیوید واشنگتن»، «مایکل کین»، «کنت برانا»، «رابرت پتینسون» و «الیزابت دبیکی» به ایفای نقش پرداخته‌اند و از دوربین‌ها و لنزهای IMAX برای ساخت فیلم استفاده شده است.

استرالیا تاکنون ۶۸۴۹ مورد ابتلا و ۹۶ مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا را گزارش کرده است.

پیش از این کشورهایی چون هنگ کنگ، نروژ و جمهوری چک نیز از بازگشایی سینماهای خود در چند روز آینده خبر داده‌اند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها