با پایان فیلمبرداری و تدوین «زیر سایه بلوط» اثری از حسین الهیاری، این فیلم وارد مرحله جلوههای ویژه بصری شد.
به گزارش سینماسینما، فیلم تاریخی «زیر سایه بلوط» به نویسندگی، کارگردانی و تهیهکنندگی حسین الهیاری، پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و تدوین، وارد مرحله جلوههای ویژه بصری شد.
مدت زمان جلوههای ویژه بصری این فیلم کوتاه به سرپرستی مصطفی مطوری به دلیل حجم بالا، سه ماه پیش بینی میشود.
این فیلم که در شرایط سخت کوهستانی فیلمبرداری شده است، زندگی قافلهای را در اقوام لُر روایت می کند.
اسامی گروه بازیگران، پس از آماده شدن فیلم اعلام خواهد شد.
عوامل این اثر عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محمد خمیس آبادی، مدیر تولید: آرش صالحی، سرمایهگذاران: علیرضا غلاملو و حسن الهیاری، تدوین: مجتبی اسماعیل زاده، طراح گریم: شهرام خلج، طراح لباس: نیاز حمیدی، طراح صحنه: مرضیه محمدی، مدیر جلوه های ویژه بصری: مصطفی مطوری، مدیر جلوه های ویژه میدانی: مجید حیدری، مدیر صدابرداری: میثم کیامرثی، طراحی و ترکیب صدا: رضا گدازگر، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مسعود بیگلری، عکاس: سهراب خان زاده، فیلمبردار پشت صحنه: امیر حسین منصوری، مدیر تدارکات: جواد باقری، دستیار اول فیلمبردار: سعید خمیس آبادی، مدیر گروه فیلمبرداری: فرهاد رستمی، اصلاح نور و رنگ: محمد مهدی سخنور، مسئول بدلکاری: امیرحسین خنجری، گرافیست و طراح پوستر: کاوه م.راد، مدیر روابط عمومی: نغمه دانش آشتیانی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





