با پایان فیلمبرداری و تدوین «زیر سایه بلوط» اثری از حسین الهیاری، این فیلم وارد مرحله جلوههای ویژه بصری شد.
به گزارش سینماسینما، فیلم تاریخی «زیر سایه بلوط» به نویسندگی، کارگردانی و تهیهکنندگی حسین الهیاری، پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و تدوین، وارد مرحله جلوههای ویژه بصری شد.
مدت زمان جلوههای ویژه بصری این فیلم کوتاه به سرپرستی مصطفی مطوری به دلیل حجم بالا، سه ماه پیش بینی میشود.
این فیلم که در شرایط سخت کوهستانی فیلمبرداری شده است، زندگی قافلهای را در اقوام لُر روایت می کند.
اسامی گروه بازیگران، پس از آماده شدن فیلم اعلام خواهد شد.
عوامل این اثر عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محمد خمیس آبادی، مدیر تولید: آرش صالحی، سرمایهگذاران: علیرضا غلاملو و حسن الهیاری، تدوین: مجتبی اسماعیل زاده، طراح گریم: شهرام خلج، طراح لباس: نیاز حمیدی، طراح صحنه: مرضیه محمدی، مدیر جلوه های ویژه بصری: مصطفی مطوری، مدیر جلوه های ویژه میدانی: مجید حیدری، مدیر صدابرداری: میثم کیامرثی، طراحی و ترکیب صدا: رضا گدازگر، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مسعود بیگلری، عکاس: سهراب خان زاده، فیلمبردار پشت صحنه: امیر حسین منصوری، مدیر تدارکات: جواد باقری، دستیار اول فیلمبردار: سعید خمیس آبادی، مدیر گروه فیلمبرداری: فرهاد رستمی، اصلاح نور و رنگ: محمد مهدی سخنور، مسئول بدلکاری: امیرحسین خنجری، گرافیست و طراح پوستر: کاوه م.راد، مدیر روابط عمومی: نغمه دانش آشتیانی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





