فیلم های سینمایی «ابد و یک روز»، «خشم و هیاهو»، «لانتوری» و «بادیگارد» در پنجمین شب جشنواره به سانس فوق العاده رسید.
به گزارش سینماسینما، محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر، درباره سانس های فوق العاده ای که برای فیلم های حاضر در جشنواره در روز جمعه ۱۶ بهمن ماه در نظر گرفته شده، گفت: به دلیل استقبال مردم از فیلم «ابد و یک روز»، ساعت ۲۴ در سینما آزادی سانس فوق العاده ای از این اثر اکران می شود.
او ادامه داد: همچنین فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سالن شهر فرنگ ساعت ۲۴:۳۰ در سانس فوق العاده اکران می شود.
فرجی همچنین گفت: در سینما شهر هنر نیز در سانس فوق العاده و ساعت ۲۴:۱۵ فیلم «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی را اکران می کند. فیلم سینمایی «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان نیز در سالن شهر هفتم ساعت ۲۴:۳۰ روی پرده سینما می رود.
مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر از سانس فوق العاده در سینما پردیس کیان خبر داد و گفت: در طول برگزاری جشنواره سی و چهارم برای اولین بار در پردیس سینمایی کیان یک سانس فوق العاده در ساعت ۲۴ برای فیلم سینمایی «ابد و یک روز» در نظر گرفته شد.
همچنین در سومین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، استقبال از فیلم های «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان و «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به حدی بود که منجر به سئانس فوق العاده در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد شد.
به این ترتیب فیلم «بادیگارد» ابراهیم حاتمی کیا با بازی پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، دکتر محمود عزیزی و … سه سئانس در پردیس سینمایی چارسو روی پرده رفت و در هر سئانس مخاطبان علاوه بر صندلی ها، از روی پله ها به تماشای این فیلم نشستند.
فیلم «لانتوری» رضا درمیشیان با بازی نوید محمدزاده، باران کوثری، بهرام افشاری، مریم پالیزبان، بهناز جعفری و … نیز دو سئانس در این پردیس به نمایش درآمد و این در حالی بود که مخاطبان بسیاری موفق به تهیه بلیت این فیلم نشدند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بنیاد ایرانشناسی برگزار میکند؛ نشست تخصصی روایت وطن در سینمای ایران
- امروز، روز ملی سینما نیست!
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
- سینمای ایران از نفس افتاده است
- از تاریکی گفتن موجب روشنایی نمیشود/ سینمای ایران نیازمند فیلمهایی است با تم امید و جسارت
- چرا سیاهنمایی کارِ سینمای ایران نیست
- سینمای ایران به هوای تازه نیاز دارد
- استقبال تماشاگران و منتقدین از یلدا در جشنواره ساندنس
- نکتههای گمشده سینمای ایران/ اهمیت دکور در سینمای دهه ۳۰ + ویدئو
- آزمون بزرگ «خانه پدری»
- گزارش سازمان سینمایی از وضعیت سالنهای سینمای کشور
- حجازیفر: پول سینما را در تئاتر خرج میکنم
- ساختار «خانه سینما» پیر شده است/ صنف نباید نیازمند پول دولت باشد
- چرا ما دیگر به کمدیهای وطنی نمیخندیم؟
- «کوچه ژاپنیها» و «عنکبوت» مجوز ساخت گرفتند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





