تاد فیلیپس کارگردان فیلم «جوکر» گفت از حرفش بد برداشت شده و ساخت ادامهای بر «جوکر» اصلا مطرح نیست.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ایندی وایر؛ تاد فیلیپس درباره ادامه فیلمی که از شخصیت یک کتاب مصور ساخته گفت: ما همیشه برای یک فیلم کار میکنیم. همین.
استقبال از «جوکر» در جشنوارههای فیلم پاییز آنقدر زیاد بود که بلافاصله احتمال ساخت ادامه آن مطرح شد ، اما حالا تاد فیلیپس که هم کارگردان و هم از نویسندگان فیلمنامه بوده جلو آمده تا به همه شایعات در این باره خاتمه بدهد.
شایعه ادامه یافتن «جوکر» در پایان آگوست و از مصاحبهای با خود فیلیپس شروع شد که وی گفت: اگر خواکین فینیکس و استودیوی برادران وارنر علاقه نشان دهند، او مخالفتی ندارد اما فیلیپس حالا در مصاحبهای با IGN گفته است که حرفهایش از نظر تئوری بوده و برنامهای برای ساخت «جوکر ۲» وجود ندارد.
فیلیپس گفته است: برنامهای برای تولید دنباله فیلم نداریم. وی در ادامه گفت: حرف من این بود که حاضرم هر فیلمی که خواکین بخواهد بازی کند را بسازم. همین کار را هم میکنم اما برنامهای برای ادامه این فیلم نداریم. ما همیشه به یک فیلم فکر میکنیم. همین.
حرفی که فیلیپس دقیقا در مصاحبهاش به زبان آورده بود این بود: باید یک چیز بگویم: حاضرم هر فیلمی که خواکین فینیکس بخواهد در آن بازی کند را بسازم هر روز هفته. هیچ کس مثل او نیست. اگر او بخواهد فیلمی بازی کند و اگر مردم فیلم را دوست داشته باشند و برادران وارنر هم بخواهند و بگویند، میدانید چه میشود؟ خب، حس میکنم میتوانم به چیزهای واقعا عالی فکر کنم.
پیشتر فیلیپس احتمال حضور رابرت پتینسون در نقش بتمن و فینیکس در نقش جوکر در یک فیلم را در جشنواره تورنتو تکذیب کرده بود و گفته بود قطعاً چنین چیزی اتفاق نمیافتد.
«جوکر» ۴ اکتبر (۱۲ مهر ۱۳۹۸) در آمریکا اکران میشود.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بررسی سینمایی- روانکاوی فیلم «قلمپرها»/ کلمههای سرکش، جملههای عصیانگر
- «ادینگتون»؛ تابلویی تلخ از بحران، قدرت و انسداد روانی
- تبعات کرونا و اختلافات حقوقی با برادران وارنر؛ اعلام ورشکستگی شرکت تولیدکننده فیلمهای «ماتریکس» و «جوکر»
- دنباله فیلم کمیک دیزنی رکورد «جوکر» را شکست/ «ددپول و ولورین» پرفروشترین فیلم تاریخ شد
- «جوکر» حریف «ددپول و ولورین» نشد
- برای بهترین بازیگر مرد؛ رقابت خواکین فینیکس و دنزل واشینگتن/ پیشبینیهای اولیه اسکار ۲۰۲۵
- فضای ماتمزده صداوسیما شادی را از خانه مردم دور میکند
- قهرمان دیوانهی شکست خورده/ نگاهی به فیلم «ناپلئون»
- انتقاد اروپاییها از بازی آمریکاییها در نقش آنها/ تصاحب فرهنگ
- «ناپلئون» ریدلی اسکات گیشه فرانسه را فتح کرد/ نقد منفی اثر نکرد
- اولین تصویر از لیدی گاگا در «جوکر۲» منتشر شد
- فیلمبراری «جوکر۲» آغاز شد + عکس
- به کارگردانی پاول پاولیکوفسکی؛ خواکین فینیکس در فیلم بعدی با همسرش جلوی دوربین میرود
- زمان اکران «جوکر۲» مشخص شد
- «جوکر ۲» موزیکال است/ لیدی گاگا بازیگر فیلم فیلیپس میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





