مجسمه مرد آهنی، ابرقهرمان فیلم سینمایی «انتقام جویان» توسط ایتالیاییها ساخته شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از مووی وب، فیلم سینمایی «انتقام جویان: پایان بازی» در حدود شش ماه پیش منتشر شد، اما هنوز هم صحبتهای زیادی از آن میشود و دیگر مختص به آمریکا نیست و کشورهای زیادی به آن علاقه دارند.
مجسمه مرد آهنی در ایتالیا برای ادای احترام به این ابرقهرمان که خودش را برای نجات زمین قربانی کرده بود ساخته شد که در یکی از مناطق شهر توسکانی قرار دارد. این مجسمه «مرد پولادین» نامگذاری شده و شاید تصور شود که منظور سوپرمن، ابرقهرمان دنیای دی سی است.
در زیر این مجسمه نوشته شده است: اولین بنای تاریخی در اولین سال مرگ مرد آهنی به وی اهدا شد. تونی استارک به عنوان مردی که زندگی خود را برای باورهای خود از دست داد، تنها این موضوع را به ما یاد آوری میکند که آینده انسان به تصمیم ما بستگی دارد و همه باید قهرمان باشیم.

کمپانی مارول برای اولین بار از این شخصیت در سال ۲۰۰۸ استفاده کرد. این فیلم با دو پروژه دیگر ادامه پیدا کرد و به یک سه گانه تبدیل شد. داونی جونیور بازیگر نقش مرد آهنی برای ۱۱ سال در راس فیلمهای دنیای مارول بود و علاوه بر این سه گانه در تمامی فیلمهای «انتقام جویان: پایان بازی» حضور داشته است. او یک ماه پیش جایزه افسانه دیزنی را نیز دریافت کرد.
با مرگ «تونی استارک» و «عقاب سیاه» و همچنین بازنشستگی استیو راجرز فیلمهای سینمایی دنیای مارول وارد فاز چهارم شده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تجدید دیزنی در فیلمهای مارولی؛ اکران «انتقامجویان» به تعویق افتاد
- پدر «مارول» به آنتن بازمیگردد/ مستندی برای ۱۰۰ سالگی استن لی
- «انتقام جویان» فیلم سال شد؛ معرفی برگزیدگان مردمی سینمای آمریکا
- واکنش بازیگر «مرد آهنی» به انتقادات اسکورسیزی
- تریلر ابرقهرمانی «انتقام جویان: پایان بازی» رکورد زد
- ابرقهرمانهای ۲ میلیارد دلاری سینما
- «انتقام جویان» کار دست اسپایدرمن داد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





