مجسمه مرد آهنی، ابرقهرمان فیلم سینمایی «انتقام جویان» توسط ایتالیاییها ساخته شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از مووی وب، فیلم سینمایی «انتقام جویان: پایان بازی» در حدود شش ماه پیش منتشر شد، اما هنوز هم صحبتهای زیادی از آن میشود و دیگر مختص به آمریکا نیست و کشورهای زیادی به آن علاقه دارند.
مجسمه مرد آهنی در ایتالیا برای ادای احترام به این ابرقهرمان که خودش را برای نجات زمین قربانی کرده بود ساخته شد که در یکی از مناطق شهر توسکانی قرار دارد. این مجسمه «مرد پولادین» نامگذاری شده و شاید تصور شود که منظور سوپرمن، ابرقهرمان دنیای دی سی است.
در زیر این مجسمه نوشته شده است: اولین بنای تاریخی در اولین سال مرگ مرد آهنی به وی اهدا شد. تونی استارک به عنوان مردی که زندگی خود را برای باورهای خود از دست داد، تنها این موضوع را به ما یاد آوری میکند که آینده انسان به تصمیم ما بستگی دارد و همه باید قهرمان باشیم.

کمپانی مارول برای اولین بار از این شخصیت در سال ۲۰۰۸ استفاده کرد. این فیلم با دو پروژه دیگر ادامه پیدا کرد و به یک سه گانه تبدیل شد. داونی جونیور بازیگر نقش مرد آهنی برای ۱۱ سال در راس فیلمهای دنیای مارول بود و علاوه بر این سه گانه در تمامی فیلمهای «انتقام جویان: پایان بازی» حضور داشته است. او یک ماه پیش جایزه افسانه دیزنی را نیز دریافت کرد.
با مرگ «تونی استارک» و «عقاب سیاه» و همچنین بازنشستگی استیو راجرز فیلمهای سینمایی دنیای مارول وارد فاز چهارم شده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تجدید دیزنی در فیلمهای مارولی؛ اکران «انتقامجویان» به تعویق افتاد
- پدر «مارول» به آنتن بازمیگردد/ مستندی برای ۱۰۰ سالگی استن لی
- «انتقام جویان» فیلم سال شد؛ معرفی برگزیدگان مردمی سینمای آمریکا
- واکنش بازیگر «مرد آهنی» به انتقادات اسکورسیزی
- تریلر ابرقهرمانی «انتقام جویان: پایان بازی» رکورد زد
- ابرقهرمانهای ۲ میلیارد دلاری سینما
- «انتقام جویان» کار دست اسپایدرمن داد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





