پس از پایان نگارش فیلمنامهای با موضوع همسر امام خمینی (ره)، این پروژه در مرحله بررسی نهایی گروه تحقیق برای ساخت قرار دارد.
به گزارش سینماسینما، مصطفی رزاق کریمی فیلمنامهنویس و کارگردان سینما از جدیدترین وضعیت پروژه زندگی همسر امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: پس از پایان نگارش فیلمنامه، پروژه وارد مرحله ارزیابی نهایی شده است تا پس از بررسی، فیلمبرداری آغاز شود که فکر میکنم فصل تابستان باشد.
وی در ادامه گفت: مبنا بر این بود که توسط گروه پژوهش و تحقیق و بر اساس اسناد و مدارک، مطالب جمعآوری شود و با استناد بر همین مدارک نگارش فیلمنامه را انجام دادم. کار نگارش فیلمنامه طولانی شد؛ چون باید بر اساس اسناد موثق و درست و با دقت و تحقیق فیلمنامه نوشته میشد.
گفتنی است؛ مصطفی رزاق کریمی کارگردان گزیدهکار سینما تصمیم به ساخت فیلمی با موضوع شخصیت بانو خدیجه ثقفی همسر امام خمینی (ره) گرفته است.
باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- مستند مرکز گسترش در اکران نوروزی یک پلتفرم/ از کیارستمی تا رزاقکریمی
- با معرفی هیات انتخاب و داوری؛ آثار راهیافته به بخش مستند بلند جشنواره چهل و یکم فیلم فجر اعلام شد
- توضیحات سرپرست خانه هنرمندان ایران درباره انتخاب مدیرعامل جدید
- نمایش عکسهای علی کاوه از امام خمینی (ره) در نمایشگاه «لحظه»
- امر قدسی در بطن تقدسزدایی: تنهاییِ روحِ جهان بیروح/ یادداشت احمد میراحسان بر مستند «بانو قدس ایران» (بخش دوم)
- تقدسزداییِ مقدس/ یادداشت احمد میراحسان دربارهی مستند «بانو قدس ایران» (بخش اول)
- وقتی روحانیون متوجه اهمیت سینما می شوند
- خبرهایی از پانزدهمین جشنواره بینالمللی سینماحقیقت
- مسافران وین
- برادران رزاق کریمی سریال میسازند/ قصهای امروزی از جانبازان و جنگ
- بانو قدس ایران/ رهبری که در دنیا شناخته شده است با چگونه همسری زندگی میکرده؟
- دلنوشته مصطفی رزاقکریمی برای ابراهیم حاتمیکیا
- نگاهی به مستند «بانو قدس ایران»/ اندک اما قابل توجه!
- بانو قدس ایران؛ جامعیت از دست رفته
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





