بازیگر فیلم خوب بد جلف گفت: سالها در تلویزیون و در نقش های مختلف حضور داشتم و حالا که به سینما آمده ام در ابتدا باید اعتماد اینکه دارای مخاطب هستم را به خود جلب کنم تا بعد بتوانم در مورد بازی در آثار جدی هم فکر کنم.به گزارش سینماسینما، سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون که امسال فیلم سینمایی “خجالت نکش” را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر داشت درخصوص حضور مداوم خود در آثار کمدی سینما گفت:من خوشحالم که برای آثار کمدی انتخاب می شوم. در ابتدا چون می توانم برای شادی مردم کشورم کاری کرده باشم و از سویی این قضیه نشان می دهد که من بازیگری هستم که مخاطب به خاطرم راهی گیشه می شود.
وی درباره احتمال حضور خود در آثار جدی سینمایی تاکید کرد: با اینکه خوشبختانه در سنمای کمدی موفق بوده ام اما مطمئن باشید که اگر روزی در فیلمی جدی بازی کنم حرف های زیادی برای گفتن در اکران و جشنواره ها خواهم داشت.
بازیگر سریال “پژمان” درباره وضعیت حال حاضر سینمای ایران افزود: گیشه و فروش در سینمای امروز اتفاق بسیار مهمی بوده و به همین دلیل گرایش سازندگان به سمت سینمای کمدی بیشتر از قبل شده است که البته با توجه به بازگشت سرمایه طبیعی است.
وی با اشاره به حضور چندین ساله خود در تلویزیون اذعان کرد: سالها در تلویزیون و در نقش های مختلف حضور داشتم و حالا که به سینما آمده ام در ابتدا باید اعتماد اینکه دارای مخاطب هستم را به خود جلب کنم تا بعد بتوانم در مورد بازی در آثار جدی هم فکر کنم.
بازیگر فیلم “خوب بد جلف” درباره نبود مخاطب برای آثار جدی خاطرنشان کرد: سینمای کمدی این روزها گیشه را قبضه کرده و میل چندانی نسبت به آثار جدی وجود ندارد. شما کافی است به جدول فروش و تفاوت میان آثار کمدی و جدی نگاه کنید تا به راحتی بتوانید مقایسه درستی به عمل آورید.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در حسرت آن سینمای شریف
- سام درخشانی هم استعفا داد
- سریال کُمدی «خجالت نکش» نوروز منتشر میشود
- جدیدترین آمار فروش سینماها در غیاب فیلمهای کمدی
- چون نیک بنگری همه تزویر میکنند!/ نگاهی به سریال «داوینچیز»
- ادامه تصویربرداری سریال «خوب، بد، جلف؛ رادیو اکتیو» در قشم + عکس
- ۱۰ نکته انتقادی درباره سریالها و برنامههای تلویزیونی و اینترنتی عید امسال/ از چاله تا چاه!
- چرا ما دیگر به کمدیهای وطنی نمیخندیم؟
- قاسمخانی«خوب، بد، جلف۲» را کلید زد/ همکاری مجدد درخشانی و جمشیدی
- انتقاد شدید رضا مقصودی کارگردان فیلم خجالت نکش از سانسور این فیلم در تلویزیون
- سام درخشانی از سختترین نقشی که تاکنون بازی کرده، میگوید
- اولین تجربه سام درخشانی بر صحنهی تئاتر
- تیزر فیلم «پاستاریونی» با بازی سام درخشانی، بهاره رهنما و محمد نادری
- بازیگر تازه سینمای ایران: مستر تیستر!
- انتقاد ابوالحسن داودی از بیتوجهی به سینمای کمدی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





