رقابتهای فوتبال ساحلی جام بین قارهای در حالی به پایان رسید که در مراسم معرفی برترینهای این دوره از رقابتها، پیمان حسینی، دروازهبان تیم ملی کشورمان لوح یادبود برترین دروازهبان این تورنمنت را از دست مسئولان برگزاری مسابقات دریافت کرد.
به گزارش سینماسینما، علی ضیاء مجری «فرمول یک» نیز از حسینی دعوت کرده بود با حضور در برنامه، درباره این رقابتها و حضور چشمگیری که به دریافت عنوان برترین دروازه بانی منجر شد سخن بگوید.
او امروز در برنامهاش از ابتدا نوید آمدن حسینی در بخشهای پایانی برنامه را داد و دقایقی مانده به ساعت ۸ در حالی که جایزه طلایی حسینی را در دست داشت، اعلام کرد تا ثانیههای دیگر میزبان او خواهد بود.
اما این اتفاق رخ نداد و ضیاء بیان کرد به دلیلی که امکان اعلام آن روی آنتن را ندارد، حسینی که نیمه شب پرواز او در ایران به زمین نشسته و از ۶ صبح به استودیو آمده، امکان حضور روی آنتن زنده را ندارد و برنامه را به پایان برد.
اخبار غیررسمی حکایت از این دارد که موهای بلند حسینی باعث شده تا مدیران شبکه اجازه حضور او در جلوی دوربین را ندهند.اتفاقی که برای اولین بار در تلویزیون افتاده است.
«فرمول یک» که ششمین قسمت خود با اجرای ضیاء را پشت سر میگذاشت تا به حال خبرساز بوده و حال مخاطبان شاهد سانسور در این برنامه بودهاند.
فارس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- احضار علی ضیا به مجلس به خاطر سخنان جنجالی حجه الاسلام زائری و دادکان!
- علی ضیا با یک تاکشوی متفاوت به تلویزیون میآید
- توضیح علی ضیاء درباره حضور مادر محسن یگانه در برنامه تلویزیونی
- انتقاد تند پرویز پرستویی از فراستی/ فیلم
- شبکه یک: رفتارعلی ضیاء، از روی خامی است
- توضیحات مدیری درباره «بتمرگ تو خونهات» روی آنتن زنده تلویزیون: سیاسی نیستم
- بنیامین بهادری: نمیدانم سینما برای من ادامهدار خواهد بود یا نه
- دعای علی ضیاء برای دوست و دشمن: آرزو میکنم هیچکس ممنوعالفعالیت نشود
- آشتی تلویزیون با مجریان خبرساز / راه را برای همه باز کنید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





