به گزارش سینماسینما، بنر تبلیغاتی نمایش کمدی «دپوتات» به کارگردانی کیوان صباغ و حامد وکیلی که این روزها در مشهد در حال اجراست، در حالی در نقاط مختلف شهر مشهد نصب شده که تصویر بازیگران زن این اثر سانسور شده است.
این نمایش کاری از گروه عطش پاسارگاد براساس نمایشنامه «به دنبال دروغگو» است که نوشته دیمیتری پساتهاس است و بازنویسی آن را محمد نادری و مترجمی آن را کریم عظیمی برعهده داشتهاند.

بازیگران این نمایش که این روزها در هتل ثامن مشهد روی صحنه است، حامد وکیلی، مرتضی ملتجی، کیوان صباغ، مونا بارانی، حسن نامجو، سما دهقان سفیدسنگی، یوسف سلطانی، نسرین مقانلو و امیر کربلاییزاده هستند.
پیش از این هم، تعدادی دیگر از نمایشهایی که در مشهد روی صحنه رفته بودند، عکس بازیگران زن را از بیلبورها و پوسترهای تبلیغاتی حذف کرده بودند.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- وقت اعتراض به توقیف و ممیزی نرسیده است؟!
- با سانسورچی همراه نشویم، بر سرش فریاد بزنیم
- علیرضا رئیسیان مطرح کرد؛ مرگ مغزی سینمای ایران بر اثر یک شوک غیرعادی
- سانسور عجیب در سریال زخم کاری که خبرساز شد
- اعتراض شش صنف سینمائی به سانسور در نمایش خانگی
- مژگان خالقی، کارگردان «خنده در تاریکی» در گفتگو با سینماسینما/ میل زیادی به ابتذال در تئاتر ما وجود دارد
- سانسور فوتبالی صداوسیما جهانی شد
- سانسور و ناامنی بازار دو مشکل تاریخی سینمای ایران/ یادداشتی از علیرضا داود نژاد
- نگاهی کوتاه به تاریخچه ممیزی های صداوسیما / آباژورهای همه کاره وخیاط های چیره دست
- روش تازه حوزه هنرى براى سانسور/ نمایش «چهار انگشت» در سینماها با بوق
- نیروی انتظامی، مانع اکران «متری شیش و نیم» سعید روستایی یا اصلاح نور و رنگ؟ / «آنجا، همان ساعت» سیروس الوند جایگزین احتمالی
- کیهان بهجای صداوسیما پاسخ مخالفان سانسور را داد/ وقتی دستمزد کلان میگرفتید چرا ساکت بودید؟
- حل مشکل گاومیش ها با سانسور صداوسیما!/طنز بی قانون
- واکنش نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به کمپین من و سانسورچی
- مقایسه پوشش فاطمه معتمدآریا در دو دوره از جشنواره ونیز + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





