تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 159436

برنامه نفس دوم که روزهای پنجشنبه پخش می شود به شنوندگان آموزش بدهد چطور سعی کنند سبک زندگی شان را تغییر بدهند.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، محسن کریمی، تهیه کننده در این باره می گوید: گاهی ما در زندگی از حرکات ورزشی غافل می شویم و فراموش می کنیم چطور می توانیم با حرکت های درست ورزشی هم حالمان را خوب کنیم و هم اینکه تغییری در سبک زندگی مان ایجاد کنیم. همه این موارد باعث شد تا ما به فکر ساخت برنامه نفس دوم در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت باشیم.
وی ادامه می دهد: این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه پخش می شود و هدف تغییر سبک زندگی، پیشگیری و درمان به واسطه حرکات ورزشی است که با گویندگی امین ضیایی روانه آنتن می شود. محور اصلی برنامه پزشکان ورزشی هستند که به سئوالات شنوندگان پاسخ می دهند. به عنوان مثال یک فرد با چربی بالا تماس می گیرد و از پزشک برنامه می خواهد تا او را راهنمایی کند که چه نوع ورزش هایی در خانه انجام بدهد تا به سلامتیش کمک کند. کارشناسان برنامه متخصصان پزشکی ورزشی هستند که شامل امیرحسین عابدی یکتا، امیرحسین براتی، مهرشاد پورسعید اصفهانی، محمد حسبی، شهرزاد خسروی، عزیزه فرزین مهر و مریم ابوالحسنی هستند
آیتم های برنامه عبارتند از آیتم لطفا چند لحظه (روانشناسی ورزشی) و بازی های محلی. در آیتم چند لحظه به شنوندگان آموزش می دهیم که چطور انگیزه برای ورزش داشته باشند تا سلامتی شان را حفظ کنند. در آیتم بازی های محلی، بازی های مختص به استان های مختلف نمایش داده می شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها