تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 156553

انیمیشن ستارگان زیر بارانانیمیشن «ستارگان زیر باران» به کارگردانی سارا نامجو به بخش مسابقه بین‌الملل انیمیشن‌های کودکان جشنواره «زلین» در جمهوری چک راه یافت.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «ستارگان زیر باران» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و داستان آن درباره معجزه‌های کوچکی است که دشواری‌های زندگی را قابل تحمل می‌کنند.

سارا نامجو درباره تولید این انیمیشن کوتاه گفت: شخصیت های اصلی دو کودک هستند اما «ستارگان زیر باران» مخاطب عام دارد. من عجله‌ای برای کار کردن ندارم، انیمیشن حوزه ای نیست که از آن ارتزاق کنم، برای همین بین فیلم هایم فاصله می‌افتد. ترجیح می‌دهم به سراغ قصه‌های متفاوت و خاص بروم. به دلیل فعالیت در حوزه نویسندگی و تصویرگری، انیمیشن هنوز برایم در ساحت هنر باقی مانده است.

او درباره تاثیر جشنواره‌ها در دیده شدن انیمیشن‌های ایرانی گفت: انیمیشن‌های کوتاه که جنبه هنری بالاتری دارند معمولا در جشنواره ها بهتر دیده شده و از طریق جشنواره‌ها به رسانه های دیگر و شبکه‌های اجتماعی راه پیدا می‌کنند. جشنواره ها محمل مناسبی برای معرفی تلاش و هنر سازندگان انیمیشن هستند، حضور در جشنواره‌ها به فیلمسازان اعتماد به نفس می‌دهد که کاری با کیفیت تولید کرده‌اند.

عوامل این انیمیشن عبارتند از نویسنده و کارگردان: سارا نامجو، انیماتور: سینا امیری، فرزانه حقیقت، جلوه‌های ویژه: امیر صفاییان، طراحی صدا و صدا گذاری: علیرضا علویان، موسیقی: میلاد موحدی.

شصت و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان زلین از ۱۸ تا ۲۴ شهریورماه در شهر زلین به صورت فیزیکی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها