تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 64037

رییس سازمان سینمایی درباره احتمال تغییر در راس این سازمان با حضور سیدعباس صالحی به عنوان وزیر ارشاد٬ گفت: «فکر نمی‌کنم، ان شاالله که تغییری ایجاد نمی‌شود.»

به گزارش سینماسینما، محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی عصر شنبه چهارم شهریور در حاشیه مراسم تکریم و معارفه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران درباره ایجاد تغییر در این سازمان با انتصاب وزیر جدید ارشاد و انتخاب دبیر جشنواره فیلم فجر توضیح داد.

حیدریان درباره این‌که آیا با انتصاب وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی هم دستخوش تغییرات خواهد شد، گفت: فکر نمی‌کنم. ان‌شاءالله که تغییری ایجاد نمی‌شود.

رییس سازمان سینمایی همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اینکه چه کسی دبیر جشنواره فیلم فجر امسال خواهد شد، توضیح داد: ما در حال بررسی هستیم و اجازه دهید این موضوع تا آخر هفته نهایی و اعلام شود.

او درباره وجود معیار جوانی برای انتخاب دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: حتما حضور جوان ها اهمیت دارد آنها هستند که هنر سینمای ما را نگه می‌دارند و با اتکا به نیروی جوانان است که می‌توان آینده را ساخت اما این موضوع این الزام را ایجاد نمی‌کند که هر کاری را به جوانان بسپاریم.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها