بازیگر سینما و تلویزیون با انتقاد از اینکه بازیگر سرمایه گذار شغل جدید سینما شده ، از عمر محدود بازیگران حرفه ای و تحصیلکرده کشورمان سخن گفت.
به گزارش سینماسینما، امیرمحمد زند گفت: در شرایط کنونی تعدادی از افراد که می توان عنوان بازیگر سرمایه گذار را روی آن ها گذاشت، گاهی حاضرند هزینه یک اثر را پرداخت کنند تا جلوی دوربین قرار بگیرند.
او ادامه داد: این روزها به جز بازیگری،کارگردانی، فیلمبرداری و صدابرداری، شغل دیگری هم به سینما اضافه شده که نام آن، بازیگر سرمایه گذاری است. افرادی که بازیگر سرمایه گذار هستند در حقیقت نقش های اصلی یا فرعی را بر عهده می گیرند و بر اساس میزان پولی که هزینه می کنند ، نقش برمی دارند.
بازیگر سریال تلویزیونی«ماه و پلنگ» اضافه کرد: حضور چنین افرادی نقش آسیب زننده بسیاری دارد چرا که با هر اثر، عمر بازیگران حرفه ای به هدر می رود. مگر بازیگران حرفه ای ما چقدر عمر می کنند که در هر اثر سینمایی شاهد حضور یک بازیگر سرمایه گذار باشیم چون چنین فردی در واقع، جای یک بازیگر حرفه ای و تحصیل کرده این مملکت را گرفته است.
امیرمحمد زند هم اکنون سریال تلویزیونی «ماه و پلنگ» را هر شب به جز پنجشنبه ها و جمعه ها روی آنتن شبکه سه سیما دارد.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- علیرضا نجفزاده: سریال بوتیمار برای نوروز ۱۴۰۰ ساخته میشود
- پخش سریال «ایستاده در غبار» از شبکه سه سیما
- بلای تجویز «شانس» / ویروس «بختآزمایی» چگونه به جان سیما افتاد؟
- فیلم/ پژمان جمشیدی، آزاده صمدی و ویشکا آسایش در تیزر «دیوار به دیوار۲»
- «بهارنارنج» ویژه برنامه تحویل سال با احسان علیخانی
- فصل اول «سارق روح» تمام شد
- میزبانی شبکه۳ از چند سریال جدید/از سریال همایون اسعدیان تا «سرزمین کهن»
- حمید گودرزی مجری یک برنامه تلویزیونی شد
- «نفس» بهزودی روی آنتن میرود
- امیرمحمد زند در «ستایش ۳»
- تهدید شدن امیرمحمد زند به مرگ به خاطر تأخیر در عکس گرفتن و سکوت گروه تولید
- هادی حجازی فر بازیگر سریال «نفس» شد/ همکاری با خالق «ارمغان تاریکی»
- گوهر خیراندیش به دلیل مصدومیت راهی اتاق عمل شد
- اظهارات مجری ای که به بخش ورزشی تبعید شد/ انحصار اخبار شبکه یک
- پست اینستاگرام احسان علیخانی درباره محسن چاوشی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





