سرمایهگذار سریال «شهرزاد» درباره حاشیههای پیش آمده در روند ساخت دنباله این سریال و همچنین پروژههای دیگرش توضیحاتی را ارائه داد.
به گزارش سینماسینما، محمد هادی رضوی سرمایهگذار سریال «شهرزاد ۱» روز گذشته ۱۶ آبان در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درباره حاشیههای پیش آمده برای این سریال شبکه نمایش خانگی و نارضایتی اش از ادامه ساخت آن توسط تیم تهیهکنندگان جدید گفت: «شهرزاد» علیرغم مشکلاتی که با آن داشتم، ساخته شد و حتی ساختش ادامه پیدا کرد و از آن جایی که مردم خوشحال بودند ادامه ساخت آن ایرادی نداشت اما حق و حقوق کسی که از ابتدا بنیانگذار این پروژه بوده نباید فراموش میشد. ما قراردادی با آقای محمد امامی تهیه کننده سریال داریم که ۵۰ درصد حقوق برند «شهرزاد» در هر قالبی که ارائه شود متعلق به من است.
وی ادامه داد: برای آقای امامی مشکلی پیش آمد و حرف ما این بود که صبر کنیم تا مشکل حل شود ولی برخی دوستان اصرار داشتند زودتر کار را کلید بزنند و در این میان شنیدم برای کار اسپانسر جذب کردهاند و جایی هم شنیدم کار را فروخته اند.
با حجاب در سریال «شهرزاد» مشکل داشتم
رضوی درباره اینکه آیا این شکایت او جنبه حقوقی هم به خود می گیرد، بیان کرد: دفتر حقوقی ما در حال تنظیم شکایتی هستند که به سازمان سینمایی تسلیم می شود و از این طریق پیگیر بحث های حقوقی هستیم.
وی درباره مشکلاتی که با سریال «شهرزاد» که خودش از سرمایهگذاران آن بود، داشته است گفت: من در این سریال روی مسائل اعتقادی بحث داشتم. به طور مثال بحث حجاب در این سریال برایم پذیرفته نبود و به عنوان کسی که شاگرد آقای عسگراولادی در حزب موتلفه اسلامی بودم برایم قابل قبول نیست سریالی بسازم که گویا در انقلاب اسلامی فقط نیروهای ملی مذهبی نقش داشته اند و بچههای مذهبی حضور ندارند. اختلاف فاحش ما هم از قسمت ۱۷ که عکس آقای شریعتمداری را نشان دادند به وجود آمد که گذاشتیم سریال به اتمام برسد.
رضوی درباره اینکه آیا فیلمنامه سریال «شهرزاد» را پیش از تولید خوانده بود یا نه نیز بیان کرد: بله فیلمنامه را خوانده بودم و یک سری هم انتقاداتی را مطرح کردیم و تغییراتی ایجاد شد اما طبق قرارداد من حق دخالت در فیلمنامه را نداشتم.
پیش تولید سریال با همکاری بهرام توکلی تا بهمن ماه
این سرمایه گذار و فعال اقتصادی درباره دیگر پروژه ای که برای شبکه نمایش خانگی در دست دارد نیز گفت: یکی از افتخارات ما باید این باشد که با کسانی که تا به حال نتوانسته ایم ارتباط بگیریم یک ارتباط موثر بگیریم. بهرام توکلی از فیلمسازان بسیار خاص و خوب سینمای ماست و ما مدت ها روی یک کار تلفیقی با هم همفکری کردیم و به اجماع رسیدیم و او با تیم فیلمنامه نویسی که دارد نوشتن یک سریال برای شبکه نمایش خانگی را پیش می برد که امیدواریم تا بهمن ماه به اتمام برسد و وارد مراحل پیش تولید شویم.
وی در توضیح بیشتر این پروژه بیان کرد: موضوع این سریال درباره شبکه های اجتماعی است و قسمت مهمی از آن در خارج از کشور ضبط می شود. یک تیم بازیگر بسیار عالی دارد و به علمی ترین روش ممکن برای شبکه نمایش خانگی فیلمنامه اش نوشته شده است.
رضوی در پاسخ به اینکه آیا فکر می کنید این سریال هم بتوانند مانند «شهرزاد» در جذب مخاطب موفق باشد؟ بیان کرد: من بودم که توانستم «شهرزاد» را به مردم معرفی کنم. به هر حال من یک فعال اقتصادی هستم و کارم را بلدم.
رضوی همچنین از سرمایه گذاری روی فیلم کمدی که برای جشنواره فیلم فجر در حال تهیه است خبر داد و گفت: دو سه هفته قبل از شروع جشنواره اعلام می کنیم که سرمایه گذاری چه فیلم هایی را انجام داده ایم.
مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تصاویری از نقشآفرینیهای محمود پاک نیت به مناسبت تولدش
- شهرزاد، عادل فردوسیپور و ایدئولوژیهای سَلبی
- رضا کیانیان با «بداهه» در شهرزاد
- واکنش کارگردان سریال بانوی عمارت به شباهت این سریال با سریالهای شهرزاد و حریم سلطان
- میزان دستمزد ستارههای «شهرزاد» چقدر بود؟
- رستگاری «شهرزاد»/یادداشتی از حسین ناصری روانشناس پیشگیری
- پرفروش ترین فیلم و سریال تاریخ شبکه نمایش نمایش خانگی چه آثاری هستند؟گفت وگو با رییس اتحادیه شرکتهای ویدئورسانه
- آخرین خبرها از سریال «تلگرام»
- شهرزاد و قصهای که به حاشیه رفت/یادداشتی از احمد زید آبادی
- تاریخ پخش فصل سوم «شهرزاد» مشخص شد
- واکنش متفاوت علی نصیریان به انتقادات از فصل دوم «شهرزاد»
- زمان انتشار«شهرزاد۳» مشخص شد/ قصهای عاشقانه شبیه قسمت اول
- مدیر کل اداره نمایش خانگی: مزیت رقابت با شبکه نمایش خانگی بالا رفته است
- مهدی سلطانی: درخت واقعیت با نهال خشونت پیوند خورده
- کارگردان اکسیدان: خوشحالم دخترم گردنآویز مرغآمین شهرزاد را میاندازد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





