سینماسینما، علی پاکزاد – سعید راد بازیگر مطرح سینما از علی معلم به عنوان یکی از مهربان ترین افراد سینمای ایران نام برد.
به گزارش سینماسینما، علی معلم تهیهکننده سینما و مدیر مسئول ماهنامه دنیای تصویر ساعتی پیش بر اثر سکته قلبی درگذشت.
راد در واکنش به درگذشت معلم به سینماسینما گفت: «نمی خواهم باور کنم. فکر می کنم این خبر یک شایعه است. مگر می شود کسی که مثل قرص ماه تا دیروز زندگی می کرد امروز فوت کند. تمام فیلمهای جشنواره را در کنار هم دیدیم. به حدی شاد بود و می خندیدیم که امروز این خبر را باور نمی کنم.»
او ادامه داد:«یکی از باسواد ترین افراد سینما را از دست دادیم. او یکی از دلسوزان سینما بود. به تمام سینماگران توجه داشت به همه کمک می کرد. به جشن حافظ نگاه کنید که چه خدماتی را در این مراسم ارائه می داد. مهربان تر از این مرد در سینما وجود نداشت. همین چند لحظه پیش با ذفتر او صحبت کردم دوستان می گفتند که امروز حال خیلی خوبی داشته است و به صورت ناگهانی در گذشته است. چه زمانی می خواهیم درس بگیریم که این دنیا هیچ ارزشی ندارد.»
راد از آخرین خاطره اش با علی معلم گفت: «ده شب جشنواره را کنار هم بودیم. دو صندلی ردیف جلو سالن برج میلاد برای من و علی معلم بود، همه می دانستند که این دو صندلی برای سعید راد و علی معلم است. بعد از فیلم با هم گپ می زدیم می خندیدیم تا فیلم بعدی شروع شود. رفتن او به هیچ وجه باور کردنی نیست.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- شب سعید راد با توضیحی برای رفع حاشیهها
- یادبود سعید راد در شبهای بخارا
- اختصاصی سینماسینما/ سعید راد؛ طلوع و غروب یک ستاره
- ستارهای که عاشق وطنش بود؛ بدرقه سعید راد به خانه ابدی
- سعید راد درگذشت
- مردی دانا، خوش پوش و بلندبالا/ به مناسبت سالگرد درگذشت علی معلم
- سعید راد در گفتگو با موزه سینما: تقوایی گفت یا صادق کرده را تو بازی میکنی یا در آن دفتر فیلم نمیسازم
- نظر یک منتقد سینما درباره ماجرای عذرخواهی سعید راد
- حاشیههای تازه سریال «دل»/ سعید راد: ناراضیام/ منوچهر هادی: پای کارم چه خوب چه بد ایستادهام
- داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- حامد بهداد، سعید راد و ساره بیات پشت صحنه سریال «دل» + عکس
- سعید راد به «دل» پیوست
- تجلیل از علی رفیعی به پاس یک عمر فعالیت هنری در جشن حافظ
- هفدهمین جشن مدیران تولید سینمای ایران / گزارش تصویری
- سرقت از خانه «علی معلم»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





