جشنواره ریچموند که در ایالات ویرجینیا برگزار میشود، سه جایزه اصلی خود را به فیلم «آهسرد» به کارگردانی ناهید صدیق اهدا کرد.
به گزارش سینماسینما، جایزههای بهترین فیلم بلند داستانی، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری این جشنواره به فیلم «آه سرد» اختصاص یافت.
این رویداد از ۲۴ الی ۲۹ سپتامبر (۳ الی ۹ مهرماه) در شهر تاریخی ریچموند در ایالات ویرجینا برگزار شد.
ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، کورش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی بازیگران «آه سرد» هستند.
«آه سرد» تاکنون در چند جشنواره بینالمللی از جمله سانتاباربارا (آمریکا)، مسکو، چبوکساری، پسکف، ایسکیا (ایتالیا) و بخش بینالملل فجر، حضور داشته و موفق به دریافت جوایزی مثل سن ژرژ نقرهای بهترین کارگردانی (مسکو)، نت پک (شبکه ارتقای سینمای آسیا و اقیانوسیه)، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران (مسکو)، بهترین کارگردانی (چبوکساری)، بهترین فیلمبرداری برای مسعود امینی تیرانی (ایسکیا_ ایتالیا) و سیمرغبلورین ویژه هیات داوران بخش بینالملل جشنواره فیلم فجر شده است.
این فیلم توسط ماداکتو پیکچرز عرضه و توزیع بینالمللی میشود و عوامل «آه سرد» عبارتند از نویسندهوکارگردان: ناهید صدیق، تهیهکننده: رضا محقق، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینیتیرانی، صدابردار: آرش برومند، صداگذار: حسن مهدوی، تدوین: پویان شعلهور، موسیقی: فواد قهرمانی، مدیر برنامه ریزی: صالح جوان، منشی صحنه: مهران رضایی، رنگونور: سامان مجدوفایی، مجری طرح: احمد بهرامی، محمود بهرامی(خانه فیلم پارسیان)، مدیر روابط عمومی: نغمه دانش آشتیانی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «آه سرد» آنلاین اکران میشود
- «آه سرد» نامزد جایزه بزرگ جشنواره آمریکایی شد
- مسعود امینی تیرانی برای فیلمبرداری «آه سرد» جایزه جهانی بُرد
- «آه سرد» در بخش رقابتی جشنواره ایتالیایی
- جایزه بزرگ بهترین فیلم جشنواره روسی برای «آه سرد»
- ۳ جایزه جشنواره مسکو به «آه سرد» رسید
- رقابت «آه سرد» در جشنواره فیلم مسکو
- اولین حضور جهانی «آه سرد» در جشنواره سانتاباربارای آمریکا
- آغاز نمایش فیلمهای سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران با «آه سرد»
- تلخی چارهناپذیر نفرت/ نگاهی به فیلم «آه سرد»
- «آه سرد» از ۱۲ مهر اکران میشود
- اطلاعات و اولین عکس «آه سرد» رونمایی شد/ فیلمی با حال و هوای متفاوت
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست





