تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 87612

پیام پارسافر کارگردان عرصه فیلم کوتاه از نگارش فیلمنامه بلند سینمایی «سیاه چاله» با محوریت مسایل زیست محیطی سخن گفت.

به گزارش سینماسینما، پیام پارسافر کارگردان عرصه فیلم کوتاه درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول نگارش یک فیلمنامه بلند سینمایی به نام «سیاه چاله» هستم که تقریبا کار نگارش آن به پایان رسیده است و کارهای بازنویسی نهایی آن سپری می شود.

به گفته این کارگردان، این فیلمنامه که موضوعی اجتماعی دارد در یکی از روستاهای خوزستان فیلمبرداری می شود.

پارسافر اظهار کرد: «سیاه چاله» درباره مسایل زیست محیطی و آسیب های صنعتی است، به هر حال این مسایل جزو اتفاقاتی است که با زیست روزمره ما درگیر شده و مساله مهمی است، از همین رو باید به فکر چاره ای برای آن بود.

وی بیان کرد: تمام فیلمبرداری «سیاه چاله» در خوزستان انجام می شود اما با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه، باید در فصل پاییز به فیلمبرداری بپردازیم ضمن اینکه ما با افراد مختلفی برای سرمایه گذاری این فیلم برای تولید صحبت کرده ایم که هنوز قطعی نشده است اما می توانم بگویم که «سیاه چاله» به صورت مستقل ساخته می شود.

این کارگردان در پایان گفت: هنوز درباره این که خودم این فیلم را کارگردانی می کنم یا شخص دیگری به قطعیت نرسیده ایم اما در صورتی که خودم این فیلم را بسازم، «سیاه چاله» اولین فیلم بلند من خواهد بود.

به تازگی فیلم مستند کوتاه «معبر» به کارگردانی پیام پارسافر در بخش رقابتی بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم VIDEOEX سوئیس پذیرفته شده است.

«معبر»، سعی در یادآوری زخم های کهنه جنگ با توجه به وقایع ۴۰ سال اخیر مناطق شلمچه و خرمشهر دارد.

سایر عوامل تولید این فیلم مستند کوتاه عبارتند از نویسنده: حسین فرخزاده، پیام پارسافر، تدوینگر: سلمه اربابون، تصویر بردار: پیام پارسافر، صدابردار: علی حیدری، طراحی صدا و صداگذاری: حسن مهدوی، جلوه های ویژه: سلمان اربابون، مدیر تولید: عماد سلمانیان و تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران

بیستمین دوره جشنواره جشنواره بین‌المللی فیلم VIDEOEX سوئیس ۲۶ می تا ۳ ژوئن برابر با ۵ تا ۱۳ خرداد در شهر زوریخ برگزار می شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها