لئوناردو اسباراگلیا ستاره آرژانتینی الاصل اسپانیا، در جدیدترین اثر آریل وینوگراد کارگردان آرژانتینی بازی کرد.
به گزارش سینماسینما، تریلر فیلم جدید کارگردان جوان آرژانتینی، آریل وینوگراد (Ariel Winograd) منتشر شد.
وینوگراد در حال انجام مراحل پس از تولید فیلم جدید خود با عنوان Hoy se arregla el Mundo (امروز دنیا بر وفق مراد است) است. ستاره ی سینمای اسپانیا لئوناردو اسبارگلیا که آرژانتینی الاصل است و از بازیگران اصلی فیلم «درد و افتخار» پدرو آلمادوار بود در این فیلم به ایفای نقش میپردازد.
آریل وینوگراد کارگردان، فیلمنامه نویس، مدیر تولید، مجری، دستیار کارگردان، عکاس، تدوین گر و تهیه کننده آرژانتینی متولد بوینس آیرس در سال ۱۹۷۷ است.
سینمای آرژانتین در ایران خیلی شناخته شده نیست. اگر چه جزو سینماهای فعال کشورهای آمریکای لاتین است. او در زمرهی کارگردانانی است که طی ده سال گذشته درخشش خوبی در آرژانتین و سینمای بیرون از آرژانتین داشته است.
او آثاری چون «بی فرزند» که تولید مشترک اسپانیا و آرژانتین است، «مامان به مسافرت رفت» (۲۰۱۷) و «سرقت قرن» (۲۰۲۰) را در کارنامه ی خود دارد. در باره سرقت قرن می توان گفت برعکس عنوان فیلم که اینطور به نظر می رسد که کار خشنی باشد اما این فیلم اصلا خشن نیست و یک اثر کمدی است و براساس یک اتفاق واقعی ساخته شده است.
سینمای وینوگراد از اغراق و مسائل جنسی که در سینمای آمریکای لاتین بیشتر دیده می شود فاصله دارد.
در مورد لئوناردو اسباراگلیا باید گفت او برای اولین بار کارش را در ۱۶ سالگی با هکتور اولیو از کارگردانان بنام آرژانتین آغاز کرد. او کارهای زیادی را در کارنامه ی بازیگری خود در زمینه ی تئاتر، تلویزیون و سینما دارد.
اسباراگلیا در ۱۹۹۵ جایزه بهترین بازیگر را برای بازی در فیلم اسب های وحشی به کارگردانی مارسلو پینیرو از جشنواره هوالوو HUELVA بدست آورد. او در ۱۹۸۸ به اسپانیا مهاجرت کرد و در آنجا به موفقیت های زیادی دست یافت.
این بازیگر در کارنامه ی خود نامزدی و جوایزی چون امی در ۲۰۱۰، مارتین فیرو در ۱۹۹۷ و گویا در ۲۰۰۱ را دارد. او در فیلم آخر وینوگارد که در حال حاضر تریلر آن ارائه شده نقش پدری را بازی می کند که رابطه ی بسیار خوبی با فرزندش دارد و تهیهکننده یک برنامه پر طرفدار تلویزیونی است. این فیلم در زمره فیلمهایی است که با موضوع پدرانگی ساخته شدهاند. ارائه این فیلم در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.
لئوناردو اسباراگلیا در نقش دیوید ساماراس David Samarás با ناتالیا اوریرو Natalia Oreiro در نقش سیلوینا Silvina و بنجامین اوترو Benjamín Otero (نقش بنیتو ی کودک Benito) همبازی است.
ترجمه و گردآوری: مهگان فرهنگ
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند





