تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7620

شاهزاده رومدر هفته‌ای که گذشت «محمد رسول‌الله (ص)»، «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، «جامه‌دران»، «شاهزاده روم»، «چهارشنبه خون به پا می‌شود»، «این سیب هم برای تو»، «ناهید» و «شیفت شب» به اکران خود ادامه دادند. انیمیشن «شاهزاده روم» که با استقبال خوب تماشاگران مواجه شده است از مرز دو میلیارد تومان گذر کرد.

 

به گزارش سینماسینما، طبق اعلام امیر قطبی مدیر پخش فیلمیران، فیلم «در مدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی پس از دو روز نمایش در تهران به فروش ۷۳ میلیون تومانی دست یافت.

تعداد سینماهای نمایش دهنده‌ی این فیلم در تهران ۲۲ سالن است.

درخلاصه این فیلم که جواد عزتی، ویشکا آسایش، هومن سیدی و… در آن به ایفای نقش می پردازند، آمده است: «آنچه از گفتنش شرم داریم بی‌شرمانه بر ما می‌تازد. میثم در به در گرفتن مجوز چاپ کتابشه؛ کتابی که میخواد معضلات بلوغ و ج . . ی دختر و پسرا را حل کنه.»

قطبی همچنین مجموع فروش فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند را در تهران و دیگر شهرها، بعد از هفت هفته نمایش، ۴۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.

در این فیلم امیر آقایی، نیکی کریمی، برزو ارجمند، شاهرخ فروتنیان و… بازی می کنند.

این مدیر پخش، در پایان فروش فیلم «چهارشنبه خون به پا می‌شود» به کارگردانی حماسه پارسا و با بازی فرامرز قریبیان، حامد بهداد و همایون ارشادی را در پایان پنجمین هفته‌ از اکران، ۱۶۵ میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها عنوان کرد.

بنا بر گفته‌ی پیمان سنماری، مدیرپخش نیکان فیلم، «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده در پایان هفته‌ی چهارم خود در تهران ۲۷۰ میلیون تومان فروش داشته است

این فیلم که ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمدزاده، پوریا رحیمی سام در آن باری می‌کنند، داستانی از زندگی زنی به نام ناهید که در یک دوراهی قرار گرفته است و سعی می‌کند زندگی خود را سر و سامان دهد، را روایت می‌کند.

حبیب اسماعیلی پخش‌کننده فیلم «شیفت شب» فروش این فیلم به کارگردانی نیکی کریمی را پس از حدود چهار هفته نمایش، ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که از این میزان فروش، ۵۹۰ میلیون تومان سهم شهر تهران با ۲۳ سالن و ۱۱۰ میلیون تومان آن فروش دیگر شهرهای نمایش‌دهنده با حدود ۲۰ سالن نمایش است.

این فیلم نیز روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند. در فیلم «شیفت شب» لیلا زارع و محمدرضا فروتن به ایفای نقش می‌پردازند.

انیمیشن «شاهزاده‌ی روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته شده است، پس از حدود ۴۰ روز نمایش به فروش کلی دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دست یافته است.

غلامرضا فرجی مدیرپخش حوزه هنری هم درباره‌ی میزان فروش این فیلم به خبرنگار ایسنا گفت: این فیلم در تهران با ۱۵ سالن، ۹۳۰ میلیون تومان و در دیگر شهرها، با ۳۵ سالن، یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان فروش داشته است.

فروش دیگر فیلم این روزهای سینماها یعنی «این سیب هم برای تو» پس از چهار هفته نمایش ۲۵۲ میلیون تومان عنوان شد.

احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم گفت: فروش این فیلم به کارگردانی سیروس الوند در تهران با ۱۳ سالن ۲۱۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها با ۸ سالن نمایش ۴۲ میلیون تومان است.

در این فیلم پژمان بازغی، چنگیز جلیلوند، رعنا آزادی‌ور، پریناز ایزدیار و امیر علی دانایی بازی می‌کنند و داستان درباره‌ی دو دختر جوان است که با هم دوست هستند و در حالی که یکی از آن‌ها نامزد دارد و رابطه عاشقانه ای بین نامزد دختر با دوست او برقرار شده است.

فیلم «جامه‌دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی نیز پس از ۳۶ روز نمایش به فروش کل ۹۵۲ میلیون تومانی رسید.

بر طبق گفته‌ی اکبر شاپوری، این فیلم با بازی مهتاب کرامتی،پگاه آهنگرانی، باران کوثری و مصطفی زمانی پس از ۳۶ روز نمایش در تهران با ۱۴ سالن، ۶۰۴ میلیون تومان و در دیگر شهرها پس از حدود ۲۵ روز نمایش در ۲۴ سالن، ۳۴۸ میلیون تومان فروش داشته است.

این فیلم سه اپیزودی، درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها