طی اجرای برنامه «فرمول یک» شبکه یک، هنگام اجرای برنامه و درمقابل دوربین آنتن زنده سیما، لیوان آبی را به صورت همکار خود پاشید تا مثلاً آیتمی فان و با نشاط اجرا کرده باشد.
به گزارش سینما سینما ،هرچند احتمالاً فردی که در مقابل «علی ضیاء» حضور داشت، در مقابل چنین رفتارهایی آمادگی قبلی داشته و وظیفهاش در برنامه اجرای همین آیتمهاست، اما مگر مشکل کار صرفاً هتک حرمت آن شخص است؟
آیا آنتن زنده رسانه ملی، آن هم در زمان اجرای یک برنامه اجتماعی که بینندگان زیاد و از اقشار گوناگونی دارد و قرار است حرفهای جدی و به درد بخوری بگوید، جای این چنین رفتار سخیف و غیر حرفهای است؟
آیا برنامهسازان تلویزیون به درجهای از پوچی رسانهای رسیدهاند که با چنین رفتار زشت و توهینآمیزی قصد سرگرم کردن مخاطب و پر کردن کنداکتور تلویزیون را دارند؟
ای کاش مدیران ارشد تلویزیون، با نگاهی جدید، حساسیت بیشتری نسبت به رعایت پرستیژ رسانه ملی و حفظ احترام مخاطبان داشته باشند و با کنترل برخی رفتارهای خام، از تکرار چندباره این اشتباهات جلوگیری کنند؛ نه اینکه این جریان آنقدر بیاهمیت تلقی شود که باز هم در ویژه برنامه سال تحویل شبکه یک، شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.
«فضل ا… شریعت پناهی» مدیرگروه اجتماعی شبکه یک، درباره حواشی مربوط به رفتار «علی ضیاء» به «صبح نو» گفت: اتفاق اخیر را نمیتوان یک حاشیه دانست، بلکه آن یک اشتباه جدی است؛ من دراین مورد به تهیه کننده فرمول یک تذکر جدی دادهام؛ متأسفانه جوانی و خامی باعث این گونه رفتار توسط مجری میشود و خود آقای «علی ضیاء» هم از این حواشی آسیب دیده است. مدیرگروه اجتماعی شبکه یک درباره ویژه برنامه سال تحویل این شبکه گفت: کارهای دقیقه۹۰ باعث تولید برنامههای ضعیفی مثل شب یلدا میشود و عوامل برنامه را دراین زمینه نمیتوان مقصر دانست.
من خودم شخصاً ناراحت هستم و این احتمال وجود دارد که گروه اجتماعی، این ویژه برنامه را تولید نکند؛ امسال بنا به دلایلی از جمله مسائل مالی هنوز به جمعبندی نرسیدهایم و جالب است بدانید تهیه کننده برنامه پنج سال پیش هنوز از سازمان طلب دارد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- احضار علی ضیا به مجلس به خاطر سخنان جنجالی حجه الاسلام زائری و دادکان!
- علی ضیا با یک تاکشوی متفاوت به تلویزیون میآید
- توضیح علی ضیاء درباره حضور مادر محسن یگانه در برنامه تلویزیونی
- انتقاد تند پرویز پرستویی از فراستی/ فیلم
- توضیحات مدیری درباره «بتمرگ تو خونهات» روی آنتن زنده تلویزیون: سیاسی نیستم
- بنیامین بهادری: نمیدانم سینما برای من ادامهدار خواهد بود یا نه
- دعای علی ضیاء برای دوست و دشمن: آرزو میکنم هیچکس ممنوعالفعالیت نشود
- سانسور دروازه بان تیم ملی در برنامه علی ضیا به خاطر موهای بلندش؟
- آشتی تلویزیون با مجریان خبرساز / راه را برای همه باز کنید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





