تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 2684

۴۵۴۰۵۴۱۵۸۴۱۲۷۸۴۱۰۲a

 محمد تاجیک: اول مهر سالروز تولد محمد رضا شجریان استاد موسیقی ایرانی است.
به گزارش  سینماسینما، در گزارش زیر سعی شده است که نظرات مهمترین سینماگران وهنرمندان ایرانی درباره استاد شجریان مهمترین هنرمندان موسیقی ایران ارائه شود.

حضور شجریان همه چیز را زیبا می کند
مجید مجیدی کار گردان مطرح سینمای ایران سالها قبل در گفت وگویی ضمن تحسین از استاد شجریان به خاطر پروژه باغ هنر بم دردیداری بااین استاد مسلم موسیقی گفته بود : حضور شما همه چیز را زیبا می‌کند

خلوص نیت آقای شجریان
مجیدی در ادامه گفته بود : من با توجه به شناختی که از هنرمندان دارم از این حرکت به شدت استقبال می‌کنند
کارگردان فیلمهای بچه‌های آسمان و رنگ خدا نیز با اشاره به اینکه هر حرکتی اگر با نیت صحیح انجام شود خداوند خودش یاری رسان خواهد بود گفت: قطعات این پروژه که با خلوص نیت آقای شجریان شروع شده، مسیر موفقیت آمیزی را طی خواهد کرد.

شجریان : استثنایی در موسیقی به روایت ناظری
شهرام ناظری سالها قبل در گفت وگویی با آرت نا به تمجید از استاد شجریان پرداخته . به اعتقاد ناظری :محمد‌رضا شجریان، یک پیشکسوت، یک استاد بزرگ و به حق یک استثنا درموسیقی ایرانی است. شهرام ناظری، خواننده پیشکسوت و نامدار ایران با بیان این مطلب تصریح کرد: ایشان پیشکسوت من و بسیاری از هنرمندان ایران زمین است و بخش بزرگی از هنر ایران زمین به ایشان مدیون است.

مدیری و خودکشی به خاطر شجریان

مهران مدیری نیز از هنرمندانی بوده که همواره شیفته آقای شجریان بوده . خود اوچند سال پیش در مصاحبه ای با یک روزنامه در پاسخ به سوالی که در باغ مظفر از کارهای «پاپ» فاصله گرفتید و به سمت موسیقی اصیل رفتید؛ عده‌ای می‌گویند دلیل این کار، شیفتگی مدیری به شجریان است؟گفته بود :شیفتگی که جای خود دارد؛ حاضرم برای شجریان خودکشی کنم!

نیکی کریمی وشجریان

نیکی کریمی بازیگر سینمای ایران نیز به سالها قبل در گفت وگویی به انتقادات روزنامه کیهان از استاد شجریان واکنش نشان داده است .
نیکی کریمی که با آیدا مصباحی و علیرضا پور سیف در نشریه نسیم هراز گفت وگو کرده در بخشهای پایانی مصاحبه خود به اظهار نظر دراین زمینه پرداخته است .
متن پرسش و پاسخ نیکی کریمی در بخشهای پایانی این مصاحبه به شرح زیر است :
سوال :از بین خواننده ها شجریان را دوست دارید درسته ؟
نیکی کریمی :خیلی دوستش دارم . خودشان هم می دانند….
سوال :از مقاله کیهان اذیت نشدی ؟کیهان هفته پیش استاد را به یک پیر مرد دوره گرد تشبیه کرده که برای خودش آبرو از این ور اون ور دنیا کسب می کند.واقعا (این اظهار نظر)چه قدر می تواند منصفانه باشد ؟
نیکی کریمی : واقعا غیر منصفانه است یک آدمی یک نظر غیر سطحی داشته به خاطر اینکه همه می دانند ایشان استاد مسلم وبی رقیبی هستند….

دولت آبادی وگریه کردن با صدای شجریان

محمود دولت آبادی نیز از علاقه مندان شجریان بوده است . او در گفت وگویی با علی اصغر سید آبادی در سالها قبل  در اظهاراتی عنوان کرده بود :باورتان می‌شود که شخصا با شنیدن صدای آوازشجریان گریسته‌ام!

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. محمودی
    ۲, مهر, ۱۳۹۴ ۳:۴۹ ب٫ظ

    استاده عاشقشم

  2. الناز
    ۲, مهر, ۱۳۹۴ ۳:۵۲ ب٫ظ

    مرد بزرگیه

  3. عطوفت
    ۱۲, خرداد, ۱۳۹۵ ۹:۰۵ ب٫ظ

    امیدواریم علی عسکری مثل سرافراز نباشه و به خواست صنف و مردم توجه کند

نظر شما


آخرین ها