تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 175151

برنامه رادیویی عشق کتاب که در قالب آیتم های متنوع روزهای یکشنبه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت روی آنتن می رود، روز یکشنبه اول خرداد ماه کتاب کار افکار منفی را مورد بررسی قرار می دهد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سارا شریفی در این باره توضیح داد: این برنامه کاری از گروه سلامت روان رادیو سلامت روی آنتن می رود و روز یکشنبه اول خرداد ماه کتابی با عنوان کار افکار منفی (مهارت های شناختی، رفتاری برای چیرگی بر نگرانی های تکراری و …) نوشته دیوید ای. کلارک و ترجمه فاطمه قدیری لشکاجانی را بررسی خواهیم کرد. حمید مولایی ویراستار مهمان برنامه است و در این باره صحبت می کند.
برنامه عشق کتاب برای دوستداران کتاب روانه آنتن رادیو سلامت می شود و با هدف معرفی کتاب های حوزه روانشناسی و گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهل کتاب و قلم با هدف ترویج کتابخوانی پخش می شود.
آیتم کتاب امروز به معرفی کتاب های حوزه روانشناسی اختصاص دارد. همچنین آیتم کتاب تازه هم در قالب گفت و گو با مروجان کتابخوانی و کتابخوان ها پخش می شود.
سارا شریفی تهیه کننده و دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس برنامه است.
در معرفی کتاب آمده است: اگر از اضطراب و افسردگی رنج می‌برید، احتمالاً افکاری ناخواسته، پریشان‌کننده و تکراری را تجربه می‌کنید که اغلب ریشه در خشم، احساس گناه، شرمساری، نگرانی، احساس حقارت، کینه یا حسرت دارند. و هرچه بیشتر سعی می‌کنید این افکار را کنترل کنید به نظر می‌رسد بیشتر از کنترل‌تان خارج می‌شوند. بنابراین چگونه می‌توانید از این «تلۀ ذهنی» خودشکن رهایی یافته و آرامش دیرپایی را تجربه کنید؟ کتاب‌کار افکار منفی برنامه گام‌به‌گامی را ارائه می‌دهد که کمک‌تان می‌کند به شکل مؤثری الگوهای تفکر منفی خود را هدف قرار دهید و با آن‌ها کنار بیایید. این کتابِ راهنمای کاربردی بر اساس راهکارهای مؤثر درمان شناختی- رفتاری، رویکردی فراتشخیصی را برای مدیریت افکاری که منجر به پریشانی هیجانی‌تان می‌شوند و سلامت روانی‌تان را تهدید می‌کنند، مطرح می‌کند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها