اولین فیلم بلند و مشترک محمد علی وهاج و محمد عبداللهی به نام «شهرک» به مرحله تولید و فیلمبرداری رسید.
به گزارش سینماسینما، «شهرک» یک فیلم داستانی با محوریت کودک، فقر و اعتیاد است که مراحل پیش تولید را پشت سر گذاشته و وارد مرحله تولید و فیلمبرداری شده است. البته به علت کرونا و رعایت سلامت گروه، فیلمبرداری به حالت نیمه تعلیق درآمده و با رعایت نکات لازم پروژه پیش می رود.
ایده اصلی فیلم به تصویر کشیدن یک سیکل معیوب از یک زندگی است که به قلم محمدعلی وهاج و محمد عبداللهی نگاشته شده است. وهاج پیش از این فیلم های کوتاهی چون “آتنا؛ ستایش و دیگران”، “یک تکه شکلات”، “۳۱ آذر” و … را کارگردانی و در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است که به جشنواره های بین المللی نیز راه یافته اند. محمد عبداللهی نیز “هیولای درون”، “واماندگان” و “فال قهوه” را در پرونده کاری خود دارد.
عواملی که در این فیلم حضور دارند، عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: محمدعلی وهاج_ محمد عبداللهی، مدیر تولید: حمیدرضا طالبی، تدوین: حسین وهاج، مدیر روابط عمومی: وحید سماوات، مشاور رسانه ای: زهرا صفایی، بازیگران: آرمان میرزایی، مرجانه نعمتی، مجید رامه، سیدرضا جوادی، عرشیا براتی، سمیه کاظمی و …
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ایدهای بر باد رفته/نگاهی به فیلم «شهرک»
- فردیت گمشده، عشقِ نجات بخش/ نگاهی به فیلم «شهرک»
- پرداخت ناموفق یک ایده خوب/ نگاهی به فیلم «شهرک»
- اختصاصی سینماسینما/ یادداشت سعید لیلاز بر فیلم «شهرک»/ هم اثر فلسفی، هم امر سیاسی
- «شهرک»؛ فیلمی که در ایده میماند
- پروانه نمایش دو فیلم صادر شد
- فیلمبرداری «شهرک» متوقف شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
آخرین ها
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری