به گزارش سینماسینما، شب گذشته آخرین برنامه از سری استندآپهای خندانندهشو در مرحله نیمه نهایی روی آنتن رفت. مجید افشاری از گروه حسن معجونی و سیده مریم کشفی از گروه شقایق دهقان استندآپهای خود را اجرا کردند.
در این برنامه که احسان کرمی اجرای آن را بر عهده داشت، دو مستند ساخته شده توسط محمود کریمی درباره دو کمدین شرکت کننده یعنی مریم کشفی و مجید افشاری پخش شد.
قرعه اجرای اول به مجید افشاری افتاد و این کمدین به روی صحنه آمد.
شوخیهای متن مجید افشاری نکتههای بسیاری داشت. او در استندآپ خود با زبان طنز و با شوخیهای بسیار به معضلات مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اخیر اشاره کرد. افشاری در بخشی از اجرای خود به حواشی این روزهای آزاده نامداری اشاره کرد و به کنایه گفت: «پدرم وصیت کرد هر جا میری برو، ولی سوئیس نرو؛ اگه هم رفتی پارک نرو، چون اونجا بادهای شدیدی میاد و همه چیز رو با خودش میبره».
شقایق دهقان درباره اجرای مجید افشاری گفت: «شوخیهایت سر فرصت و درجه یک است. ارجاع به استندآپهای قبل به شدت با مزه است.»
رامبد جوان گفت: «دمت گرم خیلی خیلی بامزه بود و خیلی خندیدیم. هم خیلی باهوش هستی، هم نکته سنج و فرمول بلدی. ترکیب تو و حسن معجونی ترکیب فوق العادهای ایجاد کرده است.»
اشکان خطیبی این شرکتکننده را درجه یک خواند و گفت: «قطعاً روح پدرت با استندآپی که کردی شاد خواهد شد. چیزی که در استندآپ مهم است تلاقی طراوت و متن از پیش تعیین شده و درجه یک است.»
حسن معجونی مربی افشاری از وی تشکر کرد و گفت: «ای کاش یار یک نفر دیگر بودی و از تو تعریف میکردم. خیلی ممنون. عالی بود.»
پس از اجرای افشاری نوبت به استندآپ مریم کشفی رسید.
سیده مریم کشفی در اجرای خود به سبک زندگی و تفریحات عدهای از مردم به زبان طنز اشاره کرد. او این استندآپ را نیز با سبک مختص خود و لحن عصبانی اجرا کرد.
رامبد جوان با تبریک به مریم کشفی گفت: «گروه خانمها قوی و پرانگیزه بودند. در بعضی قسمتها اجرای تو قدرت و قوام قبل و بعد را نداشت که این شاید به خاطر عدم تمرکز یا عدم تمرین بود. متن جذابی بود و روی نکات خوبی دست گذاشته بودی. کمدین باهوشی هستی».
اشکان خطیبی به دو شوخی در متن استندآپ کشفی اشاره کرد و گفت: «روی مقوله خوبی دست گذاشتی. نیمه اول ریتمت کندتر بود.»
معجونی خطاب به کشفی گفت: «باید تلاش کنی این مرحله سخت را بگذرانی که عصبانیتت تبدیل به کاراکتر نشود.»
دهقان درباره هم تیمی خود گفت: «مریم هرچه که میگذرد بهتر می شود و با آقای معجونی موافقم؛ اما اینها ظرافتهای بازیگری است که با تجربه به دست میآید. سعی شد در این استندآپ، در کنار شوخیها یکسری حرفها هم برای گفتن وجود داشته باشد.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «کارناوال» در یک چهارم نهایی
- «کارناوال» رامبد جوان به زودی در شبکه نمایش خانگی
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- رامبد جوان با یک رئالیتیشو در شبکه نمایش خانگی/ انتشار دوبله «ترنسفورمرز»
- اکران «زودپز» رامبد جوان به تعویق افتاد
- فیلمهای رامبد جوان، بهرام افشاری و گزینه احتمالی اسکار در راه اکران
- همکاری مشترک رامبد جوان و عاطفه تهرانی
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- پایان اکران فیلم پرفروش سال/ «چپ، راست» به سینماها میآید
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- آینده مبهم «خندوانه» از نگاه رامبد جوان
- رامبد جوان و پله فوتبالیست افسانهای
- رامبد جوان تهیهکننده فیلم کوتاه «فقط مه واقعی است!» شد
- بازگشت «خندوانه» به تلویزیون از عید فطر
- «خاتون» و زنده کردن حس وطن پرستی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





