تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 4813

جیمز باندفیلم «اسپکتر» رکورد بیشترین فروش یک فیلم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در سینماهای بریتانیا را جابجا کرد.

به گزارش «سینماسینما»، سرویس سینمایی هنرآنلاین: بیست و چهارمین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند در دو روز اول اکران در بریتانیا ۲۴٫۵ میلیون دلار فروخت.

به گزارش ورایتی، «اسپکتر» (Spectre) که از دوشنبه شب در سینماهای بریتانیا روی پرده رفته است، روز چهارشنبه ۸٫۸ میلیون دلار فروش داشت. فیلم جدید جیمز باند اکنون رکورد بیشترین فروش یک فیلم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در بریتانیا را در اختیار دارد.

دانیل کریگ در پروژه ۲۵۰ میلیون دلاری «اسپکتر» برای چهارمین بار در نقش مامور ۰۰۷ ظاهر شده است. «اسکای فال» فیلم قبلی جیمز باند با بازی او نوامبر ۲۰۱۲ اکران شد و با ۱٫۱ میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم مجموعه جیمز باند است.

کریستوف والتس، لئا سیدو، بن ویشاو، نائومی هریس، دیوید باتیستا، اندرو اسکات، مونیکا بلوچی و رالف فاینس از دیگر بازیگران «اسپکتر» به کارگردانی سام مندس هستند. این فیلم از ۶ نوامبر (۱۵ آبان) در آمریکای شمالی و دیگر کشورها به نمایش درمی‌آید.

«اسپکتر» تولید شرکت‌های شرکت‌های ایان پروداکشنز، مترو گلدوین مه‌یر و سونی پیکچرز است.

در فیلم جدید یک پیام رمزی مربوط به گذشته جیمز باند (با بازی دانیل کریگ)، او را وا می‌دارد رد یک سازمان شیطانی را بگیرد. در همان حال که «ام» برای زنده نگه داشتن سرویس مخفی مبارزه می‌کند، باند تمام تلاش خود را می‌کند تا از واقعیت هولناک «اسپکتر» پرده بردارد.

مندس فیلم را از روی فیلمنامه‌ای نوشته جان لوگان، نیل پرویس و رابرت وید کارگردانی کرده است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها