به گزارش سینماسینما، عادل فردوسیپور شنبه ۱۱ آذر مهمان تلفنی برنامه زنده «سی و پنج» بود.
برنامه «سی و پنج» که با اجرای فریدون جیرانی از شبکه اینترنتی فیلم نت پخش میشود، شب گذشته میزبان پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود.
فردوسیپور که بین دو نیمه بازی تیمهای آرسنال و منچستریونایتد روی خط این برنامه آمد در پاسخ به سوال فریدون جیرانی درباره فوتبالیست بودن جمشیدی و اینکه آیا او در دوران بازیکن بودنش خوب بوده یا نه گفت: «بله صد در صد، او فوتبالیست خوبی بود و حالا هم که بازیگر شده است، بسیار بازیگر خوبی است.»
فردوسیپور ادامه داد: «من و پژمان زمانی که او بازی میکرد خیلی با هم شوخی داشتیم و من هم گاهی او را اذیت میکردم، من با برادر پژمان در دانشگاه شریف همکلاس بودم، یادم میآید یک بار پژمان از طریق هومن برادرش به من پیغام داده بود: «من نخوام با تو رفیق باشم باید کی رو ببینم؟ تو با این رفاقت پدر من رو درآوردی!»
این گزارشگر فوتبال در پاسخ به سوال دیگر جیرانی درباره علاقهمندیاش با آثاری که جمشیدی در آنها بازی کرده اظهار داشت: «به نظرم پژمان در سریال «پژمان» خیلی خوب خودش را نشان داد. فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» هم اگر دو بازیگر خوب داشت، قطعا یکی از آنها پژمان بود که در این فیلم درخشید.»
فردوسیپور در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: «شاید خیلیها به ورود ورزشیها به عرصه سینما یا تئائر انتقاد میکنند، اما به نظر من پژمان جمشیدی که در تئاترهای خوبی هم ظاهر شده، حقش است که در این زمینه کار کند و هیچ اشکالی ندارد.»
فردوسیپور در پاسخ به سوال دیگر جیرانی درباره اینکه تا به حال پیشنهاد بازیگری داشته است یا خیر نیز گفت: «خیلی زیاد، تا به حال چندین پیشنهاد بازی داشتهام که به هیچکدامشان به شکل جدی فکر نکردم.»
بعد از صحبتهای فردوسیپور، پژمان جمشیدی نیز با شوخی گفت: «اگر آقای فردوسیپور بازیگر شود من هم میروم در صفحههای مجازی علیهاش مینویسم.»
جمشیدی همچنین با اشاره به قرعهکشی تیمهای جام جهانی گفت: «آقای فردوسیپور واکنش ملتمسانه شما به آقای کافو بعد از قرار گرفتن تیم ایران در گروه مرگ واقعا جالب بود. البته من خوشحالم که نوع پوششها در این مراسم طوری بود که توانستیم برنامه را کامل ببینیم.»
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چالشهای حفظ حریم خصوصی، از ناصر تقوایی تا پژمان جمشیدی
- میزبانی سینماها از آثار جدید/ پریناز ایزدیار، پیمان معادی، پژمان جمشیدی و بهرام افشاری این هفته به سینماها میآیند
- در آستانه اکران؛ تیزر و پوستر «کوکتل مولوتف» رونمایی شد
- ویژگیهای تفکری که سینما را از بنبست و سکون نجات داد
- یادداشت فریدون جیرانی درباره وضعیت سینمای اجتماعی؛ باور تغییر باورها
- فریدون جیرانی رئیس کانون کارگردانان شد
- «محکوم» در راه شبکه نمایش خانگی
- «صبحانه با زرافهها» آبان اکران میشود
- «بیبدن» به اکران آنلاین رسید
- در نشست «بررسی سینمای اجتماعی» مطرح شد؛ سینمای اجتماعی زاییده تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه است
- «بودن یا نبودن» و تبدیل خشونت به امید/ عیاری نمونهای از عیار شرافت در سینمای ایران است
- در نشست نقد و بررسی «آبادانیها» مطرح شد؛ نقش عیاری در زبان سینمایی و تحول آن بسیار موثر است/ «آبادانیها» عدالت اجتماعی را وارد سینما کرد
- نسخه مرمت شده «آبادانیها» در موزه سینما
- خانواده قاتل از «بیبدن» شکایت میکنند؟
- «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





