با اکران «اوشن ۸» این فیلم موفق شد در راس باکسآفیس آمریکا قرار بگیرد و «جنگ ستارگان» و «ددپول» را کنار بزند.
به گزارش سینماسینما، بانوهای «اوشن ۸» با شروع اکران فیلم در آمریکای شمالی، موفق شدند صدر باکس آفیس را به خود اختصاص دهند.
این فیلم با افتتاحیهای ۴۱.۵ میلیون دلاری با نمایش در ۴۱۴۵ سالن سینما ادامهای بر فیلمهای پرفروش سهگانه «اوشن» است که بیش از یک دهه پیش به کارگردانی استیون سودربرگ و با نقشآفرینی ستارههایی مثل جرج کلونی، برد پیت و مت دیمون روی پردههای سینما رفت. این فیلم در بازار بینالمللی نیز تاکنون ۱۲.۲ میلیون دلار فروش کرده تا مجموع فروشش در جهان را ظرف سه روز به ۵۳.۷ میلیون دلار برساند.
«اوشن ۸» محصولی از کمپانی برادران وارنر و ویلیج رودشو پیکچرز است. این فیلم موفق شد دو فیلم پرفروش «سولو:داستانی از جنگ ستارگان» و «ددپول ۲» را در ردیفهای پایینتر جدول قرار دهد. ۶۹ درصد مخاطبان این فیلم را زنان تشکیل دادهاند و از این میان ۶۹ درصد آنها بالای ۲۵ سال بودند. این فیلم در سایت راتن تومیتوز تاکنون امتیاز ۶۸ درصد را کسب کرده است.
فیلم «سولو» کمپانیهای دیزنی و لوکاس فیلم با فروشی حدود ۱۵.۱۵ میلیون دلار در رتبه دوم باکسآفیس جا گرفت و به این ترتیب در حالیکه سومین هفته اکران خود را آغاز میکند، مجموع فروش داخلیاش را به بالای ۱۷۶ میلیون دلار رساند. در عرصه بینالمللی هم از همین حالا جان فیلم گرفته شده و با اضافه کردن تنها ۱۱.۳ میلیون دلار، فروش خارجیاش را به ۱۳۶.۱ میلیون دلار رساند. به این ترتیب فروش کل فیلم از مرز ۱۳۶ میلیون دلار گذشته است.
«ددپول ۲» با ۱۳.۶۵ میلیون دلار فروش در رتبه سوم باکسآفیس قرار گرفت و فروش داخلیاش را به ۲۸۰ میلیون دلار رساند. چیزی حدود ۱۸.۵ میلیون دلار به فروش خارجی فیلم اضافه شد و در نتیجه مجموع آن را به ۳۷۶.۶ میلیون دلار رساند. این فیلم روی هم رفته تا به حال ۶۵۵ میلیون دلار فروخته است.
در عین حال، فیلم «ارثی» ساخته تونی کولِت هم در باکسآفیس جلو رفت. این فیلم تریلر ترسناک توانست از تخمینهای اولیه عملکرد بهتری به ثبت برساند و با ۱۳ میلیون دلار کسبشده از ۲۹۶۴ پرده سینما در رتبه چهارم جای بگیرد.
این فیلم که نخستین تجربه کارگردانی آری آستر است، از وقتی در قسمت «نیمهشب» فستیوال فیلم ساندنس به نمایش درآمده مورد تحسین منتقدان قرار گرفته اما مخاطبان با آنها همنظر نیستند. امتیاز این فیلم در میان مخاطبان راتن تومیتوز در حال حاضر ۶۸ درصد است، اما منتقدان آن را در ۹۴ درصد قرار دادهاند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- عبور از ۵۵۰ میلیون دلار؛ «ددپول و ولورین» ۵ روزه پنجمین فیلم پرفروش جهان شد
- رونق در باکس آفیس آمریکا/ «کلیفورد» ۲۰ میلیون دلار فروخت/ فروش «ونوم ۲» از ۲۰۰ میلیون گذشت
- بازگشت «کرودز» به صدر جدول باکس آفیس/ سقوط «زن شگفت انگیز ۲» در گیشه
- «عجیب و غریب» در صدر باکس آفیس/ گزارش فروش سینماهای آمریکا
- آمار فروش «تنت» در آمریکا/ سینماهای آمریکا همچنان کمرونق؛ معضل کمبود فیلم
- جان تازهای که «پارک ژوراسیک» به سینماهای آمریکا داد
- انتشار گزارش مالی از فروش سینماها/ دستان کرونا بر گلوی اقتصاد سینما
- گزارش هفتگی فروش سینمای آمریکا/ کاهش ۴۵ درصدی فروش بلیت نسبت به هفته گذشته
- بازگشت «پسران بد» به صدر گیشه جهانی
- شروع خوب قسمت جدید «جنگ ستارگان» در گیشه جهانی
- «جومانجی» پرفروشترین فیلم هفته در گیشه جهانی
- آمار فروش سینماهای جهان؛ صدرنشینی «ترمیناتور» با ۲۹ میلیون فروش
- خیز «علاءالدین» و «داستان اسباب بازی ۴» برای رکورد شکنی در گیشه سینمای جهان
- بازگشت ۱۰۰ میلیون دلاری «مردان سیاه پوش» به سینما
- فروش سینمای آمریکا به ۱۲ میلیارد دلار نزدیک شد/ یکهتازی فیلم جدید ستاره «بازی تاج و تخت»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





