شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت دو عنوان فیلم مستند و یک عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد.
به گزارش سینماسینما، فیلمنامههای مستند «پریده رنگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرزاد فرهوشی و نویسندگی محمد علی رضی و «موی تای» به تهیهکنندگی و کارگردانی و نویسندگی عبداله رفیعی، فیلمنامه کوتاه داستانی «تنگ ماهی» به تهیهکنندگی محسن محسنی نسب، کارگردانی امیرحسین امین مطلق و نویسندگی شبیرجوان بخش شیرازی موافقت شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی سازمان سینمایی را اخذ کردند.
برچسبها: امیرحسین امین مطلق, تنگ ماهی, شبیرجوان بخش شیرازی, شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی, عبداله رفیعی, فرزاد فره وشی, محسن محسنی نسب, محمد علی رضی, مستند موی تای, مستند پریده رنگ
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صدور پروانه ساخت غیرسینمایی برای شش اثر
- صدور پروانه ساخت غیرسینمایی برای ۴ فیلم کوتاه داستانی
- صدور ۱۷ پروانه ساخت غیر سینمایی
- نمایش فیلمتئاتر «کسی نیست همه داستانها را به یاد آورد» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- صدور پروانه ساخت غیرسینمایی برای چهار اثر
- صدور پروانه ساخت برای یازده فیلمنامه سینمایی و غیرسینمایی
- صدور پروانه ساخت برای پنج فیلمنامه سینمایی و سه فیلمنامه غیر سینمایی
- صدور پروانه ساخت غیرسینمایی برای چهار فیلمنامه
- چهار اثر غیرسینمایی پروانه ساخت گرفتند
- آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی
- تازهترین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
- اعضای شوراهای پروانه ساخت و نمایش آثارغیرسینمایی منصوب شدند
- ممیزی عجیب یک فیلم سینمایی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف





