مونا انوریزاده با تاکید بر اینکه طراح مجموعه «ستایش» است، در عین حال مطرح کرد که از حقوق حرفهای مادی و معنوی خود در رابطه با طراحی اولیه این مجموعه بیبهره مانده و مراتب اعتراض و گلهمندی خویش را به مدیران محترم تلویزیون هم منعکس کرده است.
به گزارش سینماسینما، انوریزاده مطالب منتشرشده مبنی بر اینکه مرحوم ایرج قادری طراح «ستایش» بوده است را نادرست خواند و در عین حال روایت سرگذشت «ستایش» از لحظه خلق تا لحظه تولید را از حوصله این مطلب خارج خواند.
او نوشته است: «بهترین گواه برای صحت ادعای اینجانب مبنی بر طراحی مجموعه «ستایش»، تیتراژ فصل یک و دو سریال «ستایش» است که نام بنده به عنوان طراح سریال در آن قید شده و ذیل عنوان “بر اساس طرحی از مونا انوری زاده” آمده است. همچنین قرارداد نگارش این سریال نیز نزد اینجانب محفوظ است.»
وی در ادامه مطرح کرده است: «هم اکنون هم که فصل سوم سریال در حال تولید است، اینجانب به عنوان خالق کاراکترها و خط داستانی نخستین که تمام فصول بعدی بر پایه آن بنا شده و ادامه یافتهاند، از حقوق حرفهای مادی و معنوی خود در رابطه با طراحی اولیه مجموعه بیبهره ماندهام که مراتب اعتراض و گلهمندی خویش را به مدیران محترم تلویزیون منعکس کرده و تا اطلاع ثانوی منتظر تصمیمگیری و جمعبندی مدیران در شبکه سه و مرکز سیمافیلم به عنوان متولی تولیدات نمایشی سازمان هستم.»
به گزارش ایسنا، سریال «ستایش» با ایفای نقش بازیگرانی چون داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، محمود عزیزی، زهرا سعیدی، شیوا خنیاگر، نرگس محمدی، مهدی پاکدل، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، رامسین کبریتی و … جمعه شبها حدود یک ساعت روی آنتن شبکه سه میرفت.
هم اینک فصل سوم این سریال در حال ساخت است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تا شقایق هست زندگی باید کرد/ یادداشت اختصاصی داریوش فرهنگ به مناسبت درگذشت آتیلا پسیانی
- جایزه جشنواره جاده ابریشم چین برای نرگس محمدی
- اولین فیلم سینمایی محصول مشترک ایران، ترکیه و گرجستان؛ «اکتبر» بزودی آماده نمایش میشود
- نرگس محمدی، پروین اعتصامی میشود
- از ۱۴ اردیبهشت؛ «الد سانگز: عشق روزهای کرونا» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه میرود
- یاوری که با نامش غریبه بود
- کمند امیرسلیمانی در گفتوگو با سینماسینما مطرح کرد/ در کار انسانیت و اخلاق برایم حرف اول را میزند
- حشمت در پوست یاور/ نگاهی به سریال «یاور»
- پوستر سریال تاریخی «بوم و بانو» منتشر شد
- حالا ما به همه گفتیم زدیم شمام بگید زده خوبیت نداره/ درباره بهمن مفید
- بازبخش فصل اول “ستایش” در پی جدا شدن رامسین کبریتی از شبکه جم
- «تیغ و ابریشم»/ نگاهی به سریال «ستایش»؛ لطفا به شعور مخاطب رحم کنید!
- به بهانه بازگشت چند بازیگر قدیمی به تلویزیون/ گذشتههای دوست داشتنی
- گفتوگو با اصغر رفیعی جم/ بهرام بیضایی خود یک دانشگاه بود
- دو روز وقفه در پخش سریال «ستایش»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





