سینماسینما، علی پاکزاد – علیرضا داودنژاد کارگردان فیلم «فراری» معتقد است تجربه جدیدی را با ساخت فیلم «فراری» کسب کرده است، او اعتقاد دارد برای ساخت این فیلم افراد متخصص زیادی زحمت کشیدهاند.
به گزارش سینماسینما، بعد از کشوقوسهای فراوان به هر حال فیلم «فراری» به جشنواره فجر رسید و در بخش سودای سیمرغ نمایش خواهد داده شد. محسن تنابنده در این فیلم بازی متفاوتی داشته است. باید دید هیات داوران در انتها چه تصمیمی راجع به فیلم داودنژاد خواهند گرفت.
کارگردان فیلم «فراری» درباره این فیلم گفت: «بیصبرانه منتظر هستم تا فیلم نمایش داده شود. من همواره فیلمهایی که میسازم را شخصا به صورت انفرادی روی آنها تاثیر میگذارم. برای مثال فیلم «روغن مار» را شخصا ساختم و جلو بردم، اما «فراری» متفاوت است.»
او ادامه داد: «همکاری تمام ارکانهای این فیلم با یکدیگر نمود بارزی دارد. همه عوامل در ساخت این فیلم تاثیرگذار بودند. تمام کسانی که در فیلم «فراری» در کنار من بودند افرادی متخصص و صاحب سبک لقب میگیرند؛ به همین دلیل نیز عقیده دارم این فیلم با تمام فیلمهایی که ساختهام متفاوت است و قطعا جای دیدن دارد.»
داودنژاد درباره مخاطبان فیلم «فراری» گفت: «سعی کردم فیلمی بسازم که اکثریت جامعه را در بر بگیرد. معتقدم این فیلم برای همه قشرهای جامعه جذاب خواهد بود، این فیلم حاصل سالها تجربه من است. سعی کردم المانهایی از گذشته نیز در ساخت این فیلم استفاده کنم. امیدوارم این فیلم به خوبی دیده شود.»
کارگردان فیلم «فراری» درباره بازی محسن تنابنده در این فیلم گفت: «محسن تنابنده بازی متفاوتی در این فیلم دارد. شاید تا امروز چنین بازی را از این بازیگر نام آشنا ندیده باشیم. تنابنده به گونهای بازی کرد که من از او راضی هستم.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش و نقدِ «مصائب شیرین ۲» در سینما اندیشه
- فوت «اشرف سادات» فیلمهای داودنژاد/ بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم دوبی درگذشت
- «مصائب شیرین ۲»؛ این بهار را خزان نیست
- فیلم اکراننشده رضا داودنژاد به سینما میآید
- چرا پروانه نمایش «لامینور» را تمدید نمیکنید؟/ یادداشت علیرضا داودنژاد
- داودنژاد خطاب به وزیر ارشاد: علاج ابتذال، اعتلای سلیقه است
- سینماسینما/ علیرضا داودنژاد خطاب به وزیر پیشنهادی ارشاد: نگرانم به دنبال تبدیل کردن ارشاد به نسخه المثنای تلویزیون باشید
- سینماسینما / حذف یادداشت علیرضا داودنژاد درباره شهید فخریزاده توسط اینستاگرام
- بهترین فیلمهای تاریخ سینمای ایران از نگاه اعضای تحریریه سینماسینما (۲)
- علیرضا داودنژاد: راهاندازی «وی او دی ملّی» تبدیل تهدیدی بزرگ به فرصتی کارساز است
- انصراف موقت علیرضا داودنژاد از اکران «مصائب شیرین ۲»
- علیرضا داودنژاد: اگر فیلمی بنگاه شادمانی و مملو از ستاره باشد با یک انگشت،کار پخش فیلم انجام میشود
- داودنژاد با «مصائب شیرین ۲» به جشنواره جهانی فجر رسید
- واکنش علیرضا داودنژاد به مناظرهای درباره حذف پروانه ساخت
- شفافسازی در سینما، از محال تا واقعیت / سینماگران از ضرورت اتاق شیشهای میگویند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





